دوشنبه 30 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مديرمسئول روزنامه ايران آزاد شد، بيش از ۳۰ نفر از کارکنان و خبرنگاران موسسه مطبوعاتی ايران بازداشت شدند، ايرنا

تهران - 'مصيب نعيمی' مديرمسئول روزنامه ايران که ظهر امروز دوشنبه از سوی ضابطين انتظامی در محل موسسه ايران بازداشت شده بود، آزاد شد.

به گزارش ايرنا، 'مصيب نعيمی' مديرمسئول روزنامه ايران ظهر امروز همراه با بيش از ۳۰ نفر از کارکنان و خبرنگاران اين موسسه مطبوعاتی بازداشت شدند.

در حال حاضر تنها مديرمسئول روزنامه ايران آزاد شده و ساير کارکنان و خبرنگاران موسسه ايران در بازداشت بسر می‌برند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس اين گزارش، همزمان با حضور نيروهای دادستانی و ضابطين انتظامی در روزنامه ايران، کارکنان اين روزنامه با برخورد اين نيروها مواجه شدند که يک نفر از خبرنگاران زخمی شد و مصيب نعيمی مدير مسئول روزنامه و بيش از ۳۰ تن از خبرنگاران و کارکنان نيز بازداشت شدند.

به دنبال اين واقعه، استاندار تهران عصر امروز با حضور در تحريريه موسسه مطبوعاتی ايران به دلجويی از همکاران آسيب ديده از جريان امروز پرداخت.

وی در عين حال تاکيد کرد که بازداشت شدگان روزنامه ايران تا ساعاتی ديگر آزاد خواهند شد.

استاندار تهران در بازديد از بخش‌هايی از روزنامه ايران که در برخورد ماموران انتظامی دچار خسارتهايی شده بود، از نحوه اقدام ضابطان قضايی برای بازداشت جوانفکر انتقاد کرد و گفت: اگر قرار بود حکم قضايی اجرا شود، می توانستند به شيوه مناسبتری اين حکم را اجرا کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016