چهارشنبه 2 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انگليسی‌ها در پرونده باغ قلهک محکوم شدند، فارس

مدير عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران با بيان اينکه انگليسی‌ها برای قطع درختان باغ قلهک يک ميليارد و ۶۰۰ ميليون تومان جريمه شدند، گفت: جريمه را به آنها ابلاغ کرديم و بايد ظرف مدت ۲ ماه اين جريمه پرداخت شود.

علی محمد مختاری در گفت‌وگو با فارس به قطع درختان باغ قلهک توسط انگليسی‌ها اشاره کرد و گفت: در حال پيگيری موضوع هستيم. قوه قضاييه بايد در اين زمينه رای صادر کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدير عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: انگليسی‌ها بخشی از درختان را از باغ خارج و تعدادی را هم به آتش کشيدند.

مختاری با بيان اينکه انگليسی‌ها برای قطع درختان باغ قلهک يک ميليارد و ۶۰۰ ميليون تومان جريمه شدند، گفت: جريمه را به آنها ابلاغ کرديم و بايد ظرف مدت ۲ ماه اين جريمه پرداخت شود.

مدير عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران با تأکيد بر اينکه ۳۱۰ اصله درخت کهنسال در باغ قلهک قطع شده است، گفت: با بررسی‌های کارشناسی ۳۰ اصله درخت ديگر نيز قطع شده است.

مختاری بيان کرد:براساس قانون اگر کسی عامداً درختی را از بين ببرد به پرداخت جريمه نقدی و کاشت درخت و حبس محکوم می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016