چهارشنبه 2 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علاءالدين بروجردی: وزير خارجه سفير انگليس را از ايران اخراج کند، مهر

رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکيد بر اينکه سياست های انگليس عليه ملت ايران همواره خصمانه بوده است، گفت: وزير خارجه بايد سفير انگليس را از ايران اخراج کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، علاءالدين بروجردی رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه در جلسه علنی مجلس در موافقت با طرح دو فوريتی کاهش رابطه با کشور انگلستان با اشاره به کارنامه اين کشور قبل از پيروزی انقلاب اسلامی گفت: کارنامه انگليس قبل از پيروزی انقلاب اسلامی مملو از جنايات و خيانت به ملت ايران بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در جنگ جهانی اول زمانی که قحطی بزرگی اتفاق افتاد انگليس در سطح گسترده گندم را خريداری کرد و موجب شد تا لطمات زيادی به مردم کشورمان وارد کرد.

بروجردی همچنين با اشاره به توطئه های انگليس در دوران های مختلف گفت: اين کشور شريک اصلی همه توطئه ها عليه ملت ايران بوده است.

رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس با بيان اينکه بعد از پيروزی انقلاب اسلامی در همه توطئه هايی که عليه ملت ايران شکل گرفت انگليسی ها دخالت اصلی را داشتند، گفت: در جنگ تحميلی انگليس مانع اصلی محکوميت عراق در شورای امنيت سازمان ملل بود و مانع شد که عراق محکوم شود.

وی همچنين با تاکيد بر اينکه انگليس طراح اصلی طرح های دروغين نقض حقوق بشر در ايران بوده است، گفت: اين کشور همواره تلاش کرده است تا از حق مسلم ملت ايران در رسيدن به فناوری هسته ای جلوگيری کند اما همه آن تلاش ها با شکست مواجه شده است.

بروجردی با بيان اينکه انگليس ، نام منافقين را از ليست تروريست ها خارج کرد، گفت: اين کشور در اقدامات متعدد عليه ايران نقش اساسی دارد و امروز هم بار ديگر سردمدار تحريم غير قانونی بانک مرکزی بر خلاف تمامی ضوابط بين المللی شده است.

رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس با تاکيد بر اينکه داشتن روابط عادی با انگليس به هيچ وجه قابل قبول نيست و با منافع کشورمان سازگاری ندارد، گفت: از وزير خارجه می خواهيم سفير انگليس را از ايران اخراج کند.

وی همچنين با تاکيد بر اينکه سياست انگليس در مقابل ايران همواره خصمانه بوده است، گفت: هم اکنون وارد مصاف سياسی جدی با انگليس هستيم و کاهش رابطه با اين کشور نقش مهمی دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016