چهارشنبه 2 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۱۶۲ نماينده مجلس به فوريت کاهش رابطه با انگليس رأی دادند، خبرآنلاين

مجلس - دو روز پس از اعلام تحريم​های جديد انگليس و فرانسه عليه ايران، نمايندگان به دو فوريت طرح کاهش رابطه با انگليس رای دادند.


به گزارش خبرآنلاين، طرح کاهش رابطه با انگليس در حوادث پس از انتخابات رياست جمهوری دهم نوشته شد. با اينکه يکبار هم اين طرح به صحن علنی رسيد اما به دليل اعمال برخی اصلاحات بار ديگر به کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی ارجاع شد و علی رغم تذکرات برخی نمايندگان ديگر به صحن علنی باز نگذشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تا اينکه با تحريم​های فزاينده انگليس عليه ايران، جمعی از نمايندگان طرحی دو فوريتی را تدوين کرده و امروز به صحن علنی آوردند. علاء الدين بروجردی رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی با ارائه طرح کاهش رابطه ايران با انگليس از خباثت​های اين استعمارگر پير در ادوار مختلف نسبت به کشورمان سخن گفت ک به تازگی نيز به اوج خود رسيده است.

وی از وزير امور خارجه خواست تا سفير انگليس را از کشور بيرون کند و ادامه داد: موضع انگليس همواره در قبال ما خصمانه بوده و نبايد به شکل عادی باشد. بايد با رای بالا به اين طرح، نشان دهيم که در مصاف سياسی جدی با انگليس هستيم.

دو فوريت اين طرح با رای بالايی در مجلس تصويب شد که با فرياد الله و اکبر نمايندگان و مرگ بر انگليس همراه شد. از ميان ۱۹۸ نماينده حاضر در جلسه، ۱۶۲ رای موافق، ۵ رای مخالف و و ۶ رای ممتنع به طرح کاهش رابطه با انگليس ارائه شد. در حالی در مجوع ۱۱ نفر از نمايندگان به کاهش رابطه بين دو کشور رای مخالف دادند، که هيچ يک از آنها در مخالفت با اين موضوع، نطق مخالفی نداشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016