شنبه 5 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تظاهرات جمعه "حمايت از ارتش آزاد سوريه" و پايان ضرب الاجل اتحاديه عرب، العربيه

دبی – العربيه.نت - هزاران نفر از مردم سوريه روز جمعه ۲۵-۱۱-۲۰۱۱ در شهرهای مختلف اين کشور به تظاهرات ضد دولتی خود به منظور ساقط کردن رژيم بشار اسد ادامه دادند.

شورای هماهنگی تظاهرات گزارش داد مردم معترض در شهرهای دير الزور ، حمص ، درعا ، ادلب ، حما ، حلب و حومه های اطراف دمشق به خيابان ها آمدند و بر ضد بشار اسد شعار دادند.

بر اساس اين گزارش در تظاهرات امروز که با شعار "جمعه حمايت از ارتش آزاد سوريه " آغاز شد تاکنون ۷ نفر به ضرب گلوله نيروهای امنيتی کشته شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در هفته های اخير بيشترين تعداد کشته شدگان اعتراضات سوريه از شهر حمص گزارش شده است.

ديروز پنجشنبه ۲۹ نفر از معترضان به دست نيروهای امنيتی سوريه کشته شده اند که ۲۶ نفر از آنها از شهر حمص بوده اند.

اين در حالی است که ضرب الاجل ۲۴ ساعته اتحاديه عرب به رژيم بشار اسد جهت پذيرش حضور هیأت ناظران در شهرهای سوريه به پايان رسيد.

اتحاديه عرب پيشتر تاکيد کرده است در صورت مخالفت دمشق با ورود هيات ناظران تا پايان روز جمعه، تحريم های اقتصادی و سياسی گسترده ای از سوی کشورهای عربی بر ضد دمشق اعمال خواهد کرد.

از سوی ديگر ، وزير امور خارجه ترکيه گفته است، ضرب‌الاجل يک روزه ای که اتحاديه عرب به رژيم بشار اسد داده، آخرين شانس رژيم سوريه است.

احمد داوود اوغلو، وزير خارجه ترکيه که امروز در يک کنفرانس مشترک مطبوعاتی با همتای اردنی خود سخن می گفت، با اشاره به ضرب الاجل يک روزه اتحاديه عرب اظهار داشت، اين يک مهلت جديد و آخرين شانس برای رژيم سوريه است.

اين در حاليست که روسيه امروز بار ديگر اعلام کرد، با تحريم و اعمال فشار بر رژيم سوريه مخالف است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016