پنجشنبه 26 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسئول عاليرتبه امنيتی اسرائيل: سرنگونی اسد برای اسرائيل فاجعه آور است، العربيه

دبی-العربيه.نت - عاموس جلعاد رئيس کميته امنيتی- سياسی وزارت دفاع اسرائيل طی اظهاراتی درباره احتمال سرنگونی رژيم بشار اسد و برقراری يک امپراطوری اسلامی در خاورميانه هشدار داد .

وی که با راديوی اسرائيل مصاحبه می کرد گفت" چنانچه بشار اسد سرنگون شود ما شاهد تولد يک امپراطوری اسلامی خواهيم بود که از مصر، اردن وسوريه تشکيل خواهد شد، در آن صورت اسرائيل با فاجعه بزرگ نابودی مواجهه خواهد گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود حفظ رژيم بشار اسد به سود اسرائيل است و چنانچه اين رژيم تغيير يابد ما با خطر جنگ دائمی با اخوان المسلمين روبرو خواهيم شد.

به گزارش خبرگزاری فلسطينی "معا" رئيس هيات سياسی - امنيتی وزارت دفاع اسرائيل در ادامه سخنان خود افزود، امروز اسرائيل با وجود انقلاب های عربی اطراف خود بيش از هر زمان ديگری احساس خطر می کند، به همين دليل بايد روابط ديبلماسی خود را با ترکيه حفظ کرده تا همه جبهه ها برعليه ما باز نشود زيرا درغير اين صورت اسرائيل طعم شکست را خواهد چشيد .

درهمين حال بنيامين بن اليعايزر معاون رئيس پارلمان اسرائيل نسبت به نفوذ روز افزون اخوان المسلمين در مصرهشدار داده، از دولت اسرائيل خواست خود را برای نزاع احتمالی در آينده با مصر مهيا سازد.

وی افزود اين نزاع احتمالا پس از پيروزی اخوان المسلمين درانتخابات آينده مصربه وقوع خواهد پيوست.

وی که در حضور اعضای کميته سياست خارجی وزارت دفاع سخن می گفت تاکيد کرد "ما در حال گذار از يک زمين لرزه سنگين هستيم که هيچ علامتی دال بر کاهش شدت آن مشاهده نمی شود."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016