یکشنبه 6 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعداد کشته شدگان روز شنبه در سوريه به ۴۹ تن رسيد، العربيه

دبی- العربيه .نت - ديدبان حقوق بشر سوريه روزيکشنبه ۲۶-۱۱-۲۰۱۱ اعلام کرد نيروهای امنيتی در تظاهرات روز شنبه ۲۷ تن از مخالفان را در شهر حمص به قتل رساندند.

براساس همين گزارش ۲۲ تن از افراد ارتش سوريه در درگيری با نظاميان جدا شده از نظام در منطقه درعا کشته شدند.

به گزارش العربيه به نقل از کميته های هماهنگی انقلاب سوريه ارتش سوريه روز يکشنبه به منظور ادامه سرکوب مخالفان در منطقه حمص تعدادی تانک و نفربر به اين منطقه ارسال کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همين حال ارتش سوريه روز شنبه به منظور ايجاد رعب وترساندن مردم شهرهای حمص و رستن اين دو شهر را با اسلحه سنگين به شدت گلوله باران کرد.

شاهدان عينی می گويند شب گذشته در مناطق "تل المحص" واقع در جاده شهر جاسم نمر درگيری شديدی ميان نظاميان جدا شده و ارتش سوريه به وقوع پيوست به طوری که هواپيماهای سوريه چندين بار برفراز منطقه به پرواز در آمدند.

براساس گزارش ديدبان حقوق بشر سوريه روز شنبه ۱۶ تن نيز در منطقه باباعمرو کشته شدند ۱۴ تن ازقربانيان بوسيله شليک نيروهای امنيتی و دوتن زير شکنجه جان خود را از دست دادند.

طبق همين گزارش تلفن وبرق مناطق حماه، کرناز و درعا از شامگاه شنبه تا روز يکشنبه قطع می باشد.

همچنين کميته هماهنگی انقلاب سوريه از بازداشت ۱۰۰ تن در شهر درعا بعد از ظهر روز شنبه خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016