پنجشنبه 10 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيگيری پرونده "حمله نظامی به سفارت ايران در لندن" از سوی مجلس، فارس

کوثری گفت: کميسيون امنيت ملی مجلس تصميمی گرفته است تا موضوع حمله نظامی به سفارت ايران در لندن و شهادت ۲ ديپلمات ايرانی را به عنوان گزارش حقوق‌بشری پيگری کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد کوثری نايب رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس با اشاره به حمله نظامی به سفارت ايران در لندن و شهادت ۲ ديپلمات ايرانی در اين سفارت خانه‌ را به عنوان نقض آشکار حقوق‌بشر پيگيری کند.

وی با بيان اينکه پليس انگليس هيچ مقاومتی در برابر نيروهای مهاجم مسلح انجام نداده بود، افزود: انگليسی‌ها که امروز اعتراض دانشجويان ايرانی را اقدامات تروريستی خود برنمی‌تابند، بايد پاسخگويی حمله نظامی به سفارت ايران در ارديبهشت ۵۹ باشند.

نايب رئيس کميسيون امنيت ملی مجلس گفت که رژيم ضدحقوق بشری انگليس بايد خود را برای روزهای سخت آماده کند.

به گزارش فارس، در ارديبهشت۱۳۵۹گروهی مسلح در مقابل ديدگان پليس ديپلماتيک انگليس به سفارت ايران در لندن يورش برده و ۲ ديپلمات ايرانی را به شهادت رساندند به طوری که حتی شورای امنيت برای بررسی موضوع تشکيل جلسه هم نداد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016