پنجشنبه 10 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آزادی ۱۱ دانشجوی بازداشتی ماجرای تسخير باغ قلهک، فارس

۱۱ دانشجويی که در پی تجمع و تسخير باغ قلهک توسط نيروی انتظامی بازداشت شده بودند، پس از ۲ روز بازداشت، آزاد شدند.

به گزارش فارس، دانشجويان دانشگاه‌های تهران روز سه‌شنبه ۸ آذر در گراميداشت اولين سالگرد شهادت دکتر مجيد شهرياری و در اعتراض به سياست‌های خصمانه رژيم سلطنتی انگليس در مقابل سفارت انگليس و باغ قلهک تجمع کرده و در ادامه اين دو محل ديپلماتيک را به تصرف خود در آوردند.

با توجه به حضور و برخورد شديد نيروی انتظامی و سعی برای خروج هرچه سريع‌تر دانشجويان از اين ۲ محل، نهايتاً دانشجويان از سفارت انگليس و باغ قلهک خارج شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نيروی انتظامی در حين خروج دانشجويان از باغ قلهک اقدام به دستگيری ده‌ها نفر از دانشجويان دانشگاه‌های تهران کرد که اين دانشجويان از شب سه‌شنبه در بازداشت به سر بردند و نهايتاً در ساعات پايانی شب گذشته آزاد شدند.

اسامی ۱۱ تن از اين دانشجويان که اکثريت آنان از دانشگاه‌های علم‌و‌صنعت، صنعتی شريف و امام صادق(ع) هستند، به شرح ذيل است:

محمدرسول نجاتی، محمدحسين ميرحسينی، محمدمهدی خزعلی، محمدرضا عاشوری، ايمان عبدالله‌زاده، محمد رضايی، محمد خانلوزاده، عليرضا صبوری، محمدعلی کارگر، امين اردکانی و داريوش اکبری.

براساس اين گزارش، در تجمع روز سه‌شنبه دانشجويان مقابل سفارت انگليس و باغ قلهک و درگيری با نيروی انتظامی، جمعی از دانشجويان نيز مصدوم شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016