جمعه 11 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزایش یک ساله محکومیت رضا جوشن و انتقال وی به بند ویژه رجایی شهر، کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی: رضا جوشن، زندانی سیاسی و از بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات جنجال برانگیز ریاست جمهوری در سال 88، پس از پرونده سازی مجدد و صدور حکم جدید یک سال زندان به بند ویژه امنیتی زندان رجایی شهر کرج بازگردانده شد.

به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی، این زندانی سیاسی که از اواسط شهریورماه سال جاری و به منظور اعمال فشار مضاعف برای پرونده سازی و صدور حکم محکومیتی جدید، از سالن 12 بند 4 زندان رجایی شهر کرج (گوهردشت) به زندان اوین تهران منتقل شده بود، پس از صدور حکم یک سال زندان در شعبه یک دادگاه انقلاب اسلامی کرج به ریاست سید موسی آصف الحسینی اواخر آبان ماه سال جاری مجدداً به زندان رجایی شهر کرج بازگردانده شد.

این زندانی سیاسی که بر اساس محکومیت پیشین خود می بایستی اواخر مهرماه سال جاری از زندان آزاد می شد، اواسط شهریور ماه سال جاری و با هدف پرونده سازی مجدد و با تصمیم مقامات امنیتی-قضایی جمهوری اسلامی به زندان اوین تهران منتقل شده بود.

بر اساس این گزارش خانواده این زندانی سیاسی که از ابتدای شهریور ماه سال جاری و پس از انتقال وی به زندان اوین تهران از ملاقات با وی منع شده بودند، نهایتاً و پس از صدور حکم جدید و انتقال به زندان رجایی شهر موفق به ملاقات کابینی 20 دقیقه ای با وی شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای جوشن طی دو سال اخیر و به دلیل شرایط بسیار سخت و شكنجه های جسمی و روحی ماموران امنیتی و قضایی بارها با مشکلات حاد جسمانی مواجه گردید که در یکی از آخرین موارد در دوازدهم مردادماه سال جاری، دچار عارضه قلبی شده و تاکنون هیچگونه رسیدگی پزشكی در مورد وی صورت نگرفته است.

لازم به یادآوری است که طی هفته های اخیر و در پی قصد دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی برای بازداشت مجدد زهرا اسد پور گرجی، مادر این زندانی سیاسی، خانم گرجی اقدام به ترک کشور نمود که این اقدام منجر به مصادره تمامی اموال خانواده جوشن گردید.

زهرا اسد پور گرجی، مادر زندانی سیاسی رضا جوشن می باشد که پیش از این و به اتهام ملاقات با فرزندش در قرارگاه اشرف عراق، به اتفاق دیگر فرزندش فاطمه جوشن، بازداشت و علیرغم بیماری حاد قلبی و نیاز به عمل جراحی قلب مدت شانزده ماه را در زندان بسر برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016