جمعه 11 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاترین اشتون از تمایل اروپا به بازگشت به میز مذاکرات خبر داد، مهر

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه از دلیل به تاخیر افتادن پاسخ ایران به آخرین نامه اش اطلاعی ندارد، از تمایل اروپایی ها برای بازگشت به میز مذاکرات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از منابع خبری،"کاترین اشتون" درحاشیه نشست وزیران امورخارجه اتحادیه اروپا در بروکسل درباره روند مذاکرات با ایران در خصوص موضوع هسته ای گفت : من خواستار آن هستم که فرایند مذاکرات به موفقیت برسد، تا مذاکرات با ایران آغاز شود.

وی افزود: همچنان منتظر پاسخ سعید جلیلی(دبیرشورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران) به آخرین نامه ام هستم، و نمی دانم که چرا این پاسخ تا این لحظه به تأخیر افتاده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اشتون گفت : منتظر پاسخ این نامه هستم تا بر اساس پیشنهادهای باز و آشکاری که مطرح کردیم، پای میز مذاکره باز گردیم.

به گزارش مهر، خبرنگار العالم از بروکسل گزارش داد وزیران امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در آخرین نشست خود با وجود اعمال برخی تحری های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران و سوریه، به دلیل مخالفت بعضی اعضای این اتحادیه، نتوانستند درباره اعمال تحریم علیه بخشهای نفتی ایران به اتفاق نظر برسند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016