سه شنبه 15 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئيات چهار سناريوی افزايش قيمت آب، مهر

سخنگوی کارگروه طرح تحول اقتصادی با اعلام جزئيات ۴ سناريوی افزايش قيمت آب گفت: اين سناريوها توسط وزارت نيرو برای بررسی به کارگروه ارائه شده است.

محمدرضا فرزين در گفتگو با مهر در مورد سناريوی افزايش قيمت‌ها گفت: وزارت نيرو ۴ سناريوی افزايش قيمت آب به کارگروه طرح تحول اقتصادی دولت ارائه کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون وزير امور اقتصادی و دارايی با بيان اينکه کارگروه در حال بررسی طرح‌های ارايه شده است، گفت: البته هنوز به جمع‌بندی خاصی نرسيده‌ايم.

وی با تاکيد بر اينکه افزايش قيمت آب امسال اجرايی نخواهد شد، افزود: زمان اجرای طرح افزايش قيمت آب پيش از اينکه اجرا شود به طور قطع اطلاع رسانی خواهد شد.

دبير کارگروه طرح تحول اقتصادی در مورد ۴ سناريوی مذکور گفت: يکی از سناريوها مصوبه خود مجلس است که اجازه افزايش ۲۰ درصدی قيمت حامل‌ها و کالاهای يارانه‌ای را داده است.

فرزين خاطرنشان کرد: سه سناريوی ديگر نيز وجود دارد اما هنوز جمع‌بندی مشخصی در کارگروه صورت نگرفته و در حال بررسی هستيم.

به گزارش مهر، افزايش ۲۰ درصدی قيمت آب در فاز دوم اجرای هدفمندی يارانه‌ها از برنامه‌های ارائه شده وزارت نيرو بوده است. طی ماه‌های گذشته وزارت نيرو چند سناريو در اين زمينه تنظيم و به ستاد هدفمندی يارانه ها جهت بررسی و تصويب ارايه کرده است.

اخيراً معاون وزير نيرو در امور آب و آبفا به خبرنگار مهر اعلام کرد که در صورت تصويب ستاد هدفمندی و وجود زمان کافی، تا پايان سال جاری فاز دوم افزايش قيمت آب اجرا خواهد شد که با اظهارات فرزين احتمالاً افزايش مرحله دوم قيمت آب به سال موکول می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016