جمعه 18 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اين بار يک هنرپيشه زن تونسی پس از انتشار عکس نميه برهنه خود ، جنجال آفريد، العربيه

دبی-العربيه. نت - پس از "عليا ماجده المهدی" دختر جوان مصری که با انتشار عکس های برهنه خود ، جنجال آفريد ، اين بار يک هنرپيشه زن در تونس ، با ظهور نيمه برهنه بر روی غلاف يک مجله ، حرف و حديث های زيادی را برانگيخت.

ناديا بوسته هنرپيشه زن جوان تونسی که در بسياری از سريال های تلويزيونی اين کشور شرکت داشته است، در جواب منتقدان خود گفته است که "جسم انسان می تواند وسيله ای برای بيان او باشد بنابر اين هيچ دليلی نمی بينم تا جسم خود را از ديگران پنهان کنم".



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اوايل اين هفته عکس "ناديا" هنرپيشه تونسی بر روی غلاف مجله " تونسيان" در حالی که وی تنها قسمتی از سينه خود را پوشانده بود ، منتشر شد .

به گزارش العربيه اقدام ناديا واکنش های تندی را در رسانه های تونس بويژه در بين کاربران اينترنت از جمله فيس بوک و تويتر در پی داشته است.

اکثر کاربران تونسی در کامنت های خود با انتقاد از اقدام ناديا بوسته عملکرد وی را "تحريک آميز" و برخلاف عرف جامعه تونس دانسته اند.

در مقابل هنرپيشه تونسی گفته است که نبايد با اقدام وی تنگ نظرانه برخورد کرد و افزود که اين کار را تنها با هدف تبليغ برای فيلم ‏"حکايات تونسيه" که وی در آن نقش دارد ، انجام داده است.

وی در ادامه گفته است که هيچ دليل قانع کننده ای نمی ببيند تا جسم خود را از ديد ديگران پنهان کند.

پيش از ناديا بوسته ، عليا ماجده مهدی دختر ۲۰ ساله مصری با انتشار عکس کاملا برهنه خود روی وبلاگ ، فيسبوک و تويتر شخصی اش جنجال به راه انداخته بود .

عليا ماجده المهدی پس از واکنش های تند مردم محافظه کار مصر اقدام خود را "جنبش آزاديخواهی اونلاين" ناميد و از آن دفاع کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016