دوشنبه 21 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انفجار در فولاد غدير يزد ۱۹ کشته و مجروح بر جای گذاشت، فارس

خبرگزاری فارس: فرماندار يزد از انفجار در فولاد غدير يزد خبر داد و گفت: انفجار در اين مجتمع فولادسازی ۱۹ کشته و مجروح بر جای گذاشت.

عزيزالله سيفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در يزد اظهار داشت: انفجار در کارخانه فولاد غدير يزد باعث مرگ هفت نفر و مجروح شدن ۱۲ نفر شد که به مراکز درمانی اعزام شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه اين انفجار در ساعت ۱۹ و ۱۵ دقيقه شب گذشته رخ داد، خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از حادثه تمام دستگاه‌های خدمات‌رسانی از جمله اورژانس، آتش‌نشانی و نيروی انتظامی در محل مستقر شده و به کمک‌رسانی به صدمه ديدگان اقدام کردند.
سيفی با اشاره به اينکه کارخانه فولاد غدير در انتهای شهرک صنعتی يزد واقع شده، ابراز داشت: تعدادی از کشته‌شدگان از اتباع خارجی مقيم استان يزد، تعدادی از استان‌های همجوار و يک نفر مجروح هم مربوط به يزد است.
فرماندار يزد درباره اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان استان نيز گفت: بلافاصله بعد از وقوع اين حادثه استاندار يزد طی تماس‌هايی با بخش‌های مختلف ضمن دستور رسيدگی سريع به موضوع و بررسی علت انفجار کوره ذوب کارخانه، دستور اسکان خانواده‌های آسيب ديده و کشته شده را داد.
سيفی ادامه داد: در ساعت اوليه صبح امروز نيز استاندار يزد به همراه معاون سياسی و جمعی از مديران ضمن حضور در بيمارستان سوانح سوختگی يزد و ديدار با مجروحان اين حادثه از آنها دلجويی کردند.
وی تأکيد کرد: به دستور استاندار با شهرداری برای پرداخت تمام هزينه دفن و انتقال کشته شدگان و مصدومان و با اداره کل اتباع خارجی برای انتقال بدون هزينه و سريع اتباع کشته شده به کشورهايشان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
فرماندار يزد درباره علت حادثه نيز اذعان داشت: کارخانه متعلق به بخش خصوصی است و مدير کارخانه و مسئولان از بعد از حادثه احضار شده‌اند اين حال دليل انفجار در اين کارخانه در دست بررسی است و جمعی از کارشناسان با جديت در حال بررسی دليل اين حادثه هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016