چهارشنبه 23 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی‌اکبر صالحی در گفت‌وگو با احمد داوود اوغلو: سخنان نماينده مجلس ايران منعکس کننده نظرات دولت نيست، ايلنا

علی‌اکبر صالحی درگفت‌وگو با وزير خارجه ترکيه اطمينان داده است که سخنان «حسين ابراهيمی» درباره حمله به تاسيسات رادار دفاع ضد موشکی ناتو در ترکيه، ديدگاه شخصی وی بوده و منعکس کننده نظرات دولت ايران نيست.

ايلنا: «احمد داوود اوغلو» وزير خارجه ترکيه مراتب ناخرسندی دولت خود از سخنان يکی از نمايندگان مجلس ايران درباره حمله به تاسيسات رادار دفاع ضد موشکی ناتو در خاک ترکيه را به اطلاع «علی‌اکبر صالحی» وزير خارجه ايران رسانده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از آناتولی، علی‌اکبر صالحی درگفت‌وگو با وزير خارجه ترکيه اطمينان داد که سخنان «حسين ابراهيمی» معاون کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس درباره حمله به تاسيسات رادار دفاع ضد موشکی ناتو در ترکيه، ديدگاه شخصی وی بوده و منعکس کننده نظرات دولت ايران نيست.

بنا بر اين گزارش، حسين ابراهيمی پيش از اين گفته بود که سپر دفاع موشکی ناتو در ترکيه در واقع برای حفاظت از اسرائيل طراحی شده و در صورتی که ايران مورد حمله قرار گيرد، حق دارد اين تاسيسات را هدف قرار دهد.

برخی مقام‌های آمريکايی طی مواضعی بی‌اساس، هدف از استقرار شبکه دفاع موشکی را دفاع از متحدان خود در برابر حملات موشکی کشورهايی مانند ايران و کره‌شمالی توصيف کرده‌اند. پس از موافقت ترکيه با نصب تجهيزات راداری مورد استفاده اين شبکه، مقام‌های ايران اين اقدام را باعث اختلال در امنيت منطقه دانسته‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016