یکشنبه 27 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موسوی‌‌خوئینی‌ها در پاسخ به فارس: منتظر اجازه برای شرکت در انتخابات هستیم

دبیرکل سابق مجمع روحانیون با بیان این مطلب که لیدر جریان اصلاحات نیست، گفت: منتظر فرش قرمز برای ورود به انتخابات نیستیم. منتظر هستیم که به ما اجازه دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سیدمحمد موسوی‌‌خوئینی‌ها عضو برجسته و دبیرکل سابق مجمع روحانیون ‌در حاشیه ختم حجت‌الاسلام هاشمیان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤال فارس در‌خصوص حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده اظهار داشت: ما را راه نمی‌دهند تا در انتخابات شرکت کنیم.

وی در پاسخ به ‌سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا اگر راهتان بدهند، شرکت می‌کنید یا خیر، گفت: وقتی راه نمی‌دهند، چگونه شرکت کنیم.

این عضو برجسته مجمع روحانیون ‌در پاسخ به این سؤال که آیا اصلاح‌طلبان به‌طور کل قصد حضور در انتخابات را دارند یا خیر، اظهار داشت: نمی‌دانم؛ وقتی که نمی‌گذارند، چگونه شرکت کنیم.

موسوی‌خوئینی‌ها در پاسخ به این مطلب ‌که قصد نداشتن برای شرکت در انتخابات با اجازه ندادن‌ فرق می‌کند، گفت: وقتی شما را دعوت نمی‌کنند، نمی‌شود به جایی بروید.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما منتظر فرش قرمز هستید، گفت: نه؛ منتظر هستیم که به ما اجازه دهند.

موسوی‌خوئینی‌ها در پاسخ به این سؤال فارس که آیا شما لیدر جریان اصلاحات هستید، گفت: نه؛ لیدر نیستم.

حجت‌الاسلام موسوی‌ لاری در پاسخ به فارس: بعید است اصلاح‌طلبان انتخابات را تحریم کنند

خبرگزاری فارس: وزیر کشور دولت اصلاحات تصریح کرد که بعید است اصلاح‌طلبان به سمت تحریم انتخابات مجلس پیش بروند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ حجت‌الاسلام سیدعبدالواحد موسوی‌لاری وزیر کشور دولت اصلاحات در حاشیه مراسم ختم حجت‌الاسلام هاشمیان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد حضور اصلاح طلبان در انتخابات آینده اظهار داشت: من سخنگوی اصلاح‌طلبان نیستم.

وی افزود: باید فضای انتخاباتی در کشور به وجود آید تا مردم ‌در انتخابات شرکت کنند.

موسوی لاری ادامه داد: بعید می‌دانم که اصلاح‌طلبان بخواهند در انتخابات سمت تحریم بروند.

وی در این رابطه گفت: جریان اصلاح‌طلب چیزی در خصوص تحریم انتخابات مطرح نکرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جهانگیری در پاسخ به فارس: استراتژی اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده قهر و تحریم نیست

خبرگزاری فارس: عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی گفت که استراتژی اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده تحریم و قهر نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی که در حاشیه ختم حجت الاسلام هاشمیان با خبرنگار فارس گفت‌وگو می‌کرد در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا قرار است حزب کارگزاران سازندگی در انتخابات مجلس لیست ارائه دهد یا خیر، گفت: هنوز بحثی در این زمینه نشده است و مواضع حزب از طریق سخنگو و دبیرکل آن اعلام می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما کاندیدای مجلس نهم می‌شوید یا خیر، این موضوع را رد کرد.

جهانگیری در ادامه در خصوص استراتژی اصلاح طلبان در انتخابات آینده گرچه اظهار بی اطلاعی کرد اما در پاسخ به این سؤال فارس که آیا اصلاح طلبان در انتخابات با نظام بحث و آن را تحریم کردند، گفت که ما قهر نکرده‌ایم و نه بحث تحریم و قهر مطرح است.

عضو فراکسیون اقلیت مجلس در گفت‌وگو با فارس: اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: طاهرخانی عضو فراکسیون اقلیت مجلس با بیان اینکه تحریم در بین اصلاح‌طلبان مطرح نیست و تندروها آنرا مطرح می‌کنند، گفت که اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت خواهند کرد.

امیر طاهرخانی نماینده مردم تاکستان و عضو فراکسیون اقلیت مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه تحریم انتخابات از وی افراد "تندرو" مطرح می‌شود، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان داخلی هیچ بحثی در رابطه با تحریم انتخابات مطرح نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه تحریم انتخابات موجب خرسندی دشمن می‌شود، گفت: برخی گروه‌های اصلاح‌طلب به خاطر برخی مشکلات می‌گویند که قصدی برای ارائه لیست ندارد و این به معنای تحریم انتخابات نیست.

طاهرخانی همچنین گفت: شخصا فکر می‌کنم که بهتر است اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت کنند و شنیده‌های نیز حاکی از حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات دارد.

عضو فراکسیون اقلیت مجلس با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات آتی مجلس ضروری است، گفت: اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شرکت خواهند کرد چرا که حضور در انتخابات برای اصلاح‌طلبان یک فرصت است.

وی در پایان گفت که به عنوان نامزد اصلاح‌طلب در انتخابات آتی مجلس شرکت خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016