پنجشنبه 8 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ژيلا کرم‌زاده، از همراهان مادران پارک لاله بازداشت شد، هرانا

خبرگزاری هرانا - "ژيلا کرم‌زاده مکوندی"، از همراهان مادران پارک لاله(مادران عزادار)، جهت اجرای حکم ۲ سال حبس تعزيری بازداشت و به زندان اوين منتقل شده است.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، خبرگزاری حقوق بشر ايران، صبح روز ششم دی ماه ژيلا کرم‌زاده، که برای انجام کارهای اداری مربوط به گذرنامه به اداره‌ی گذرنامه تهران مراجعه کرده بود، توسط ماموران اطلاعات اين ارگان دستگير و جهت اجرای حکم حبس به دادسرای زندان اوين و از آنجا به بند نسوان منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانم کرم‌زاده، پيش از اين در روز ۱۹ بهمن سال ۱۳۸۸ در منزل دستگير و مدت ۳۴ روز را در بند ۲۰۹ زندان اوين به سر برده بود و سپس با قرار کفالت ۵۰ ميليون تومانی آزاد شد. هم‌چنين در بهمن ماه سال ۱۳۸۹ دادگاه بدوی جهت بررسی اتهامات وی تشکيل و در ۲۰ام فروردين ماه ۱۳۹۰ حکم چهار سال حبس تعزيری را برای او صادر کرد.

دادگاه تجديد نظر نيز سرانجام حکم وی را به ۲ سال حبس تعزيری و ۲ سال حبس تعليقی در مدت ۵ سال تقليل داد، که از زمان صدور حکم، يعنی ۲۲ شهريور ۱۳۹۰، قابل اجرا بوده است.

گفتنی ست که دستگاه امنيتی فشار بر مادران پارک لاله را افزايش داده و هزينه فعاليت را برای آن‌ها و حاميانشان را به شدت بالا برده است. از جمله اين احکام می‌توان به احکام صادره برای خانم‌ها ليلا سيف اللهی و ژيلا مهدويان اشاره کرد.

ژيلا کرم‌زاده مکوندی، شاعر و از همراهان مادران پارک لاله است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016