دوشنبه 12 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرداخت نشدن هزينه های درمانی جانبازان استان کرمانشاه پس از گذشت ماه ها، کرمانشاه پست

جانبازان : ماههاست هزينه های درمانی جانبازان پرداخت نشده است
بيمه ايران : کليه تعهدات پرداخت شده است
بنياد شهيد سکوت کرده است

به گزارش کرمانشاه پست پس از گذشت ماهها هزينه های درمانی جانبازان پرداخت نشده است . ايثارگران در نامه ای به کرمانشاه پست خواستار رسيدگی به وضعيت درمانی خود شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين گزارش های تأييد شده از شهرستان ها نيز حکايت از عدم پرداخت هزينه های درمانی پس از گذشت چندين ماه است . رئيس بيمه ايران استان کرمانشاه در گفتگو با کرمانشاه پست اما خبر از پرداخت کليه تعهدات معوق ميدهد . خبری که از سوی جانبازان تأييد نمی شود . بنياد شهيد نيز سکوت کرده است .

عليرضا رجايی فرگفت : در گذشته بعلت تغييرات در نوع قراردادها ما شاهد جمع شدن تعهدات بوديم اما اکنون با نفراتی که در خود بنياد شهيد مستقر کرده ايم پرداخت تعهدات را به حداکثر يکهفته رسانده ايم .

رجايی فر با بيان اينکه کليه تعهدات گذشته تماماً تسويه شده افزود : پرونده هايی که تسويه نشده احتمالاً بدلايل نقص مدارک و کم و کاستی های مربوط به آن بوده وگرنه موردی که کامل بوده و پرداخت نشده نداريم .

سخنان رئيس بيمه استان در حالی است که هنوز پرداخت هزينه های درمانی ماههای قبل به جانبازان پرداخت نشده و اگر نقص مدارکی هم بوده به جانبازان اطلاع داده نشده است .

جانبازان در نامه ارسالی از سازمان بنياد شهيد استان بعنوان متولی خدمات رسانی به آنها پرسيده اند چرا با کتمان واقعيات مربوط به ايثارگران کار را بجايی می کشاند که با نامه پراکنی ايثارگران همراه شود ؟

بی توجهی مسئولان در قبال هزينه های درمانی جانبازان در حالی است که آنها از مشکلات گوناگون جسمی و روحی ناشی از جنگ دست بگريبانند و معلوم نيست چرا مسئولان پس از گذشت ماهها حداقل در اين مورد به فکر علاج آن پرداخته اند ؟

برگرفته از [کرمانشاه پست]


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016