سه شنبه 10 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتصاب صدها کارگر بازارچه پرويزخان کرمانشاه، کرمانشاه پست

کرمانشاه پست – به گزارش کرمانشاه پست صدها کارگر بازارچه پرويزخان صبح امروز دوشنبه دست از کار کشيدند . گزارش های رسيده به کرمانشاه پست می افزايد در پی اعتصاب و تعطيلی بازارچه تلاش مقامات برای بازگرداندن کارگران به سر کار تا کنون بی نتيجه بوده است .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کارگران معترض در گفتگو با کرمانشاه پست عدم واريز کامل ماهيانه بيمه کارگران و عدم افزايش سه ساله حقوق خود را علت اصلی اعتصاب اعلام کرده اند . يکی از کارگران که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار ما گفت : در زمان سفر رئيس جمهور به استان و حضور نماينده ايشان در قصرشيرين مراتب اعتراض خود را اعلام کرديم اما با وجود تمام مذاکرات انجام شده و گذشت ماهها انتظار هنوز هيچ نتيجه ای برای حل مشکل کارگران بازارچه حاصل نشده است .

اين کارگر افزود : ما خواستار واريز بيمه کامل ماهيانه و افزايش حقوق خود پس از سه سال هستيم. مطابق اخبار دريافتی پروين فرماندار قصرشيرين قول داده روز سه شنبه اعتراض کارگران را به مقامات استان منعکس کند .

شرکت سپندار بتن زاگرس تنها شرکت انحصاری تخليه و بارگيری بازارچه پرويز خان است که بيش از ۷۰۰ کارگر را تحت پوشش خود دارد . پرويزخان فعال ترين بازارچه کشور و مرز رسمی صادرات به کشور عراق و اقليم کردستان عراق و يکی از بالاترين آمار صادرات غيرنفتی کشور را بخود اختصاص داده است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016