سه شنبه 13 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دولت ترکيه به خانواده‌های ۳۵ شهروند کرد غرامت می‌دهد، ايلنا

معاون نخست‌وزير ترکيه بدون اشاره به جزئيات بيشتر اعلام کرد که پرداخت غرامت به خانواده‌های شهروندان کرد کشته‌ شده در جريان حمله هوايی هفته گذشته، طی دو روز آينده صورت می‌گيرد.


ايلنا: ترکيه متعهد شد به خانواده‌های ۳۵ شهروند کردی که بر اثر حمله نيروهای هوايی اين کشور در مرز ترکيه و عراق کشته شدند، غرامت بپردازد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «بلنت آرينتش» معاون نخست‌وزير ترکيه بدون اشاره به جزئيات بيشتر اعلام کرد که پرداخت غرامت به خانواده‌های شهروندان کرد کشته‌ در جريان حمله هوايی هفته گذشته، طی دو روز آينده صورت می‌گيرد.

وی تاکيد کرد که نيروهای هوايی ترکيه اين افراد را از روی عمد نکشته‌اند.

به گفته مسئولان دولتی ترک، حمله هوايی ارتش زمانی صورت گرفت که ظاهرا گروهی از قاچاقچيان سوخت و شکر در حال گذر از مرز عراق و ورود به ترکيه بودند و هواپيماهای نظامی ترکيه آنها را به اشتباه، از چريک‌های حزب «کارگران کردستان» تصور کرده و هدف قرار داده‌اند.

در ماه‌های اخير، بين ارتش ترکيه و اعضای گروه پ‌ک‌ک درگيری‌های سنگينی روی داده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016