جمعه 16 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بررسی وضعیت ایرانیان ربوده شده در سوریه در دیدار شیبانی و الابرش، مهر

محمد رضا رئوف شیبانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه در دیدار با محمود الابرش رئیس مجلس خلق سوریه تحولات جاری در این کشور و روابط پارلمانی دو کشور ایران و سوریه را با وی مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این دیدار ، اقدامات حقوقی و قانونی صورت گرفته در سوریه در راستای اصلاحات موردنظر در این کشور و نحوه اجرائی شدن دستورالعمل های صادره از سوی رئیس جمهور سوریه که با هدف تحقق اصلاحات ریشه ای صادر شده است ،از سوی رئیس مجلس سوریه مطرح شد.

دو طرف همچنین زمینه های همکاری پارلمانی منطقه ای را با هدف مدیریت بحران در سوریه وعبور از این بحران تبادل نظر کردند.

تقویت و توسعه همکاریهای پارلمانی دو کشور ، آخرین وضعیت روابط دوجانبه و اقدامات صورت گرفته در جهت تقویت این روابط از سوی سفیر کشورمان مطرح شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مسئله ربوده شدن تکنسین های ایرانی شاغل در نیروگاه جندر-حمص سوریه و ضرورت بکارگیری اهرمهای موجود در جهت آزادسازی آنان از سوی سفیر جمهوری اسلامی ایران مورد تاکید قرار گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016