پنجشنبه 22 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سازمان دانش آموختگان ايران (ادوار تحکيم وحدت) ترور پژوهشگر جوان کشور را محکوم کرد، ادوارنيوز


ادوار نيوز: روابط عمومی سازمان دانش آموختگان ايران (ادوار تحکيم وحدت) با صدور اطلاعيه اقدام تروريستی اخير که منجر به کشته شدن پژوهشگر جوان کشور و زخمی شدن دو تن از هموطنان عزيزمان شد محکوم و در عين حال از نهادهای امنيتی و نظامی حاکم بر ايران خواست تا به جای ورود به عرصه های رقابت سياسی و سرکشی به حوزه های خصوصی و عمومی جامعه، در جهت تامين امنيت و حفظ جان و مال شهروندان تلاش نمايد.

متن کامل اين اطلاعيه به شرح ذيل است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون

فاجعه دردناک سوء قصد به جان مهندس مصطفی احمدی روشن يکی از سرمايه های علمی کشور، که منجر به جان باختن اين پژوهشگر جوان و زخمی شدن دو تن ديگر از هموطنان عزيزمان شد، جامعه ايران را بيش از پيش در اندوه و هراس فرو برد.

سازمان دانش آموختگان ايران اسلامی (ادوار تحکيم وحدت) ضمن عرض تسليت به خانواده محترم مرحوم مصطفی احمدی روشن و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان اين حادثه دردناک، ضمن اعلام انزجار از مسببان و محکوميت اين فاجعه دردناک، به نهادها و دستگاه های امنيتی و نظامی نيز يادآور می شود که صيانت از جان و مال کليه شهروندان به ويژه سرمايه های علمی و نخبگان اين مرز و بوم، اولين و اساسی ترين وظيفه آن ها در اين کشور است و طبعا ورود به عرصه های رقابت سياسی و اشتغال به سرکوب مطالبات مردمی، امنيتی کردن فضای جامعه از طريق سرکشی به حوزه های خصوصی و عمومی فعالان سياسی، دانشجويان و روزنامه نگاران، به ويژه در دو سال گذشته، اين ارگان ها را از وظيفه ذاتی خود باز می دارد.

روابط عمومی سازمان دانش آموختگان ايران اسلامی (ادوار تحکيم وحدت)
چهارشنبه ۲۱ دی ماه هزار و سيصد و نود


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016