جمعه 23 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تحلیلگر نظامی: بمب مغناطیسی نشانه 'جنگ پنهانی'، ایرنا

تئودور كاراسیك كارشناس امنیتی موسسه تحلیل نظامی خاورمیانه معتقد است كه غرب به جای اینكه در ایران ، جنگ مرسوم را دنبال كند،به تاكتیك های جنگ پنهانی برای ایجاد خلل در مسیر پیشرفت های هسته ای ایران دست زده است.

به گزارش ایرنا، این كارشناس امنیتی موسسه اینگما كه مقر آن در دوبی است،افزود:استفاده از بمب های مغناطیسی بیانگر این نوع از عملیات پنهانی است.

روزنامه سوییسی'تاگس انسایگر' كه این مطلب را نقل كرده است،یادآور شد:در 12ژانویه سال 2010میلادی یك استاد رشته فیزیك به دلیل انفجار یك موتور در نزدیكی خودرویش كشته شد.

این روزنامه در ادامه یادآوری سابقه ترور دانشمندان ایرانی با بمب مغناطیسی یادآور شد:در نوامبر سال 2010میلادی در عملیات ترور دیگری یك دانشمند اتمی كشته و فرد دیگر مجروح شد؛ فرد مجروح همان فریدون عباسی است كه بعدا بعنوان رییس سازمان انرژی اتمی ایران انتخاب شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تاگس انسایگر افزود: در جولای سال 2011میلادی افراد مسلح موتورسوار یك دانشجوی رشته الكترونیك را كشتند.

این روزنامه ادامه داد : روز گذشته هم 'مصطفی احمدی روشن' با انفجار بمب مغناطیسی ترور شده است.

روزنامه سوییسی 'تاگس انسایگر' بر این اساس نتیجه می گیرد كه غرب در مقابل ایران به جنگ پنهانی روی آورده است تا در مسیر هسته ای ایران اخلال ایجاد كند.

این درحالی است كه به اذعان خود غربی ها تهران همچنان به پیشرفت های هسته ای خود ادامه می دهد و تولید میله های سوخت نمونه ای جدید در این زمینه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016