جمعه 23 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خامنه ای: از مجازات مرتكبان اين جنايت چشم‌پوشي نمی‌کنیم، ایلنا

آیت‌الله خامنه‌اي رهبر ایران در پيامي ضمن تسليت شهادت دانشمند جوان، شهيد احمدي‌ روشن در حادثه تروريستي در تهران، اين ترور بزدلانه را نشانه‌ به بن‌بست رسيدن استكبار جهاني به سردستگي آمريكا و صهيونيزم در مقابله با ملت مصمم و مومن و پيش‌رونده‌ ايران اسلامي دانست.

به گزارش ایلنا، متن پيام به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

شهادت دانشمند نخبه‌ جوان، شهيد مصطفي احمدي روشن، اندوه ديگري بر دل دوستداران دانش و متعهدان به پيشرفت جمهوري اسلامي نهاد. ما همگي شريك غم پدر و مادر و همسر و فرزند اين جوان مظلوم و برجسته و سرافرازيم.

اين ترور بزدلانه كه عاملان و طراحانش هرگز جرات نخواهند كرد به جنايت كثيف و پليد خود اعتراف كنند و مسئوليت آن را بپذيرند، مانند ديگر جنايات شبكه‌ تروريزم بين‌الملل دولتي، با طراحي يا همراهي سرويس‌هاي سيا و موساد عمل شده و نشانه‌ به بن‌بست رسيدن استكبار جهاني به سردستگي آمريكا و صهيونيزم، در مقابله با ملت مصمم و مومن و پيش‌رونده‌ ايران اسلامي است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آنها در اين رفتار شنيع و قساوت‌آميز نيز شكست خواهند خورد و به اغراض پليد و شريرانه‌ خود دست نخواهند يافت. رشد شتابنده‌ علمي و فتح قله‌هاي دانش كه با همت و عزم جوانان مومن و غيور و توانايي چون مصطفاي شهيد رونق يافته، امروز قائم به هيچ فردي نيست. اين يك جنبش تاريخي و برخاسته از يك عزم خلل‌ناپذير ملي است. ما به كوري چشم سران اردوگاه استكبار و نظام سلطه، اين راه را با قوت و اراده‌ راسخ دنبال خواهيم كرد و پيشرفت رشك‌آور ملت بزرگ خود را به رخ دشمنان عنود و حسود خواهيم كشيد و البته از مجازات مرتكبان اين جنايت و عاملان پشت صحنه‌ آن هم هرگز چشم‌پوشي نخواهيم كرد.

اينجانب شهادت اين عزيز را به والدين و همسر و فرزندش و به جامعه‌ علمي و دانشگاهي كشور و به عموم دوستداران و متعهدان نهضت علمي فراگير، تبريك و تسليت مي‌گويم و براي آنان صبر و سكينه‌ الهي و براي شهيد عزيزمان علو درجات اخروي را از خداوند متعال مسالت مي‌كنم و ياد شهيدان عليمحمدي و شهرياري و رضايي‌نژاد را گرامي مي‌دارم.

سيد علي خامنه‌اي


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016