پنجشنبه 29 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله موشکی به سفارت ترکيه در بغداد، ايلنا

وزرات امور خارجه ترکيه با محکوميت حمله به سفارتخانه‌اش اعلام کرد که از دولت عراق می‌خواهد مهاجمان را بازداشت و به دادگاه تحويل دهد، همچنين تدابير لازم برای جلوگيری از وقوع چنين حوادثی اتخاذ کند.

ايلنا: منابع امنيتی عراقی و مسئولان ترکيه‌ای اعلام کردند که به سفارت ترکيه در بغداد حمله موشکی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از رويترز، يک مسئول امنيتی برجسته عراقی گفت: دو موشک از يک خودرو به سمت سفارت ترکيه که در شمال پايتخت عراق و خارج از منطقه حفاظت شده «الخضرا» واقع است، شليک شد.

اين مسئول افزود: دو موشک کاتيوشا به سفارت ترکيه شليک شد که موشک نخست به ديوار نزديک به ساختمان سفارت و موشک دوم به بانکی در نزديکی آن اصابت کرد.

وزرات امور خارجه ترکيه با محکوميت حمله به سفارتخانه‌اش اعلام کرد که از دولت عراق می خواهد مهاجمان را بازداشت و به دادگاه تحويل دهد، همچنين تدابير لازم برای جلوگيری از وقوع چنين حوادثی اتخاذ کند.

روز دوشنبه بغداد سفير ترکيه در اين کشور را برای نشان دادن اعتراض خود به سخنان مسئولان ترک که آن را دخالت در امور داخلی اش تلقی کرد، فراخوانده بود.

پيش از اين «رجب طيب اردوغان»نخست وزير ترکيه از رهبران عراق خواست به مسئووليت های خود عمل کرده و راه‌حلی برای بحران سياسی در اين کشور پيدا کنند بدون آنکه نزاع طايفه‌ای در عراق رخ دهد. نزاعی که منجر به از بين رفتن وحدت عراقی‌ها شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016