یکشنبه 2 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"برهم خوردن تعادل جنسيتی در پذيرش جنسيتی دانشگاه‌های علوم پزشکی به دليل تعداد بيشتر دانشجويان دختر، مشکل ايجاد می‌کند"، مهر

معاون دانشجويی و فرهنگی وزارت بهداشت با اشاره به حضور ۶۰ درصدی دانشجويان دختر در دانشگاه های علوم پزشکی، گفت: آمايش سرزمين مشکلات برهم خوردن تعادل جنسيتی در دانشگاههای علوم پزشکی را رفع می کند.

دکتر محمدحسين آيتی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: برهم خوردن تعادل جنسيتی و تعداد بيشتر دانشجويان دختر در خوابگاهها نه تنها مشکلات خوابگاهها را زياد می کند بلکه مشکلات ديگری هم برای وزارت بهداشت ايجاد می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: وزارت بهداشت علاوه بر اينکه مسئوليت درمان کل جمعيت را برعهده دارد، سعی می کند که با توجه به اينکه ما در يک کشور اسلامی هستيم، بر پايه موازين اسلامی و طبق قانون مصوب مجلس طرح انطباق را رعايت کنيم.

آيتی اظهار داشت: افراد يک جامعه بايد بتوانند از خدمات درمانی و بهداشتی از سوی خدمات دهنده همجنس خودشان استفاده کنند که از همين رو برهم خوردن تعادل جنسيتی در پذيرش جنسيتی دانشگاههای علوم پزشکی به دليل تعداد بيشتر دانشجويان دختر، مشکلاتی را برای وزارت بهداشت ايجاد می کند.

وی يادآور شد: البته اين موضوع پيچيدگی ديگری نيز دارد چرا که ساحت مقدس علم هم ايجاب می کند که هر کس علم اش بيشتر است حق اش اين است که مدارج بالايی را کسب کند، بنابراين لازم است برنامه ريزی درستی در اين زمينه صورت گيرد.

معاون دانشجويی و فرهنگی وزير بهداشت اضافه کرد: در بحث آمايش سرزمين همه اين مسائل به گونه ای ديده شده است که ضمن رعايت حق و حقوق افراد و رعايت عدالت محوری، مشکلات کشور هم حل شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016