دوشنبه 3 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شيب افزايش نرخ سکه طلا کند شد، ايسنا

با آغاز دوباره پيش‌فروش سکه در بانک ملی از شيب کاذب افزايش نرخ آن کاسته شد و امروز سکه پس از رشد ۱۵۰ هزار تومانی در روز شنبه، افزايش کمتری پيدا کرد؛ در حال حاضر سکه و ارز در اکثر نقاط تنها خريداری می‌شود و فروشندگان از فروش به اميد افزايش نرخ و سود بيشتر اجتناب می‌کنند. اين درحالی است که برخی پيش‌بينی‌ها از کاهش قيمت‌ها پس از سپری شدن ايام تعطيلی هفته جاری حکايت دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار اصناف خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، امروز سکه طرح قديم يک ميليون و ۵۰ هزار تومان، سکه طرح جديد يک ميليون و ۵۰ هزار تومان، نيم سکه ۵۳۰ هزار تومان، ربع سکه ۲۷۰ هزار تومان و سکه گرمی ۱۴۰ هزار تومان معامله شد.

همچنين دست‌فروش‌های دلار، قيمت آن‌را ۲۳۰۰ تومان تعيين کردند و هر دلار را با نرخ ۲۲۰۰ تومان می‌خرند.

در حال حاضر سکه در بانک ملی با قيمت ۵۹۹ هزار تومان برای تحويل چهار ماهه و ۶۲۷ هزار تومان برای تحويل شش ماهه پيش فروش می‌شود و هيچ محدوديتی برای تعداد پيش‌خريد وجود ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016