پنجشنبه 6 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه شيرين عبادی در حمايت از بيانيه ۳۹ زندانی سياسی

شيرين عبادی با اعلام حمايت از بيانيه ۳۹ زندانی سياسی از تمامی آزادی‌خواهان دعوت کرد که از هيچ کوششی برای پی‌گيری آزادی زندانيان سياسی و عقيدتی در ايران به‌ويژه زهرا رهنورد، ميرحسين موسوی و مهدی کروبی دريغ نورزند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


متن کامل اطلاعيه شيرين عبادی:

درود بر آزادگان دربند، سلام بر کسانی که پای در زنجير و نگاهی بر آسمان دارند، سپاس بر افرادی که شجاعت را معنائی تازه بخشيدند، لبيک به راد مردانی که سرود فراموش شده هم بستگی و اتحاد را دوباره به يادمان آوردند و چه به موقع ياد آور شدند که اعتمادی به صندوق رای نيست و "نظارت استصوابی" پاسخی برای خواسته های ملت ندارد و جواب پرسش ساده ای چون "رای من کو" گلوله است و زندان.

صادقانه سخن گفتند و قانون شکنی های ماموران قانون را فاش ساختند - فروتنانه ظلم بر خويش را فراموش کردند و همگان را به ياری خانم زهرا رهنورد و آقايان مير حسين موسوی و مهدی کروبی فرا خواندند.
در مقابل شهامت اين عزيزان بزرگوار سر تعظيم فرود آورده و با اعلام حمايت از فراخوان آنان از تمامی آزادی خواهان سرا سر دنيا دعوت می کنم که از هيچ کوششی برای پی گيری آزادی زندانيان سياسی و عقيدتی در ايران به ويژه خانم زهرا رهنورد و آقايان مير حسين موسوی و مهدی کروبی دريغ نورزند .
از هم وطنان گرامی دعوت می کنم تا با تحريم انتخابات نمايشی مجلس شورای اسلامی که در دوازدهم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، يک بار ديگر عدم مشروعيت رژيم جمهوری اسلامی ايران را به جهانيان نشان دهند.

شيرين عبادی
۵ بهمن ۱۳۹۰


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016