یکشنبه 16 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت پارسا بهمنی، دانشجوی علوم اجتماعی برای اجرای حکم شش ماه حبس تعزيری، رهانا

خانه حقوق بشر ايران - پارسا بهمنی دانشجوی سال سوم علوم اجتماعی به شش ماه حبس تعزيری محکوم و برای اجرای اين حکم راهی زندان شد.

پارسا بهمنی که در جريان تظاهرات سه شنبه های اعتراض در ۱۰ اسفند ۸۹ بازداشت شد و دو ماه را در انفرادی پلاک ۱۰۰ بازداشتگاه وزارت اطلاعات در شيراز گذراند و پس از دو ماه با وثيقه ۵۰ ميليونی آزاد شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش «خانه حقوق بشر ايران» بهمنی امروز ۱۵ بهمن ماه برای اجرای حکم خود راهی زندان شيراز شده است.

وی از سوی شعبه يکم دادسرای انفلاب به هشت ماه حبس تعزيری به جرم توهين به رهبری و ۶ ماه حبس تعزيری به اتهام تبليغ عليه نظام محکوم شد که اين حکم در دادگاه بدوی به ۶ ماه حبس تعزيری به اتهام تبليغ عليه نظام کاهش يافت و تاييد شد.

پارسا بهمنی همچنين در روز قدس سال ۸۸ به مدت يک هفته بازداشت بود که با وثيقه يک ميليونی آزاد شد و از سوی شعبه يک دادسرای انقلاب به يک ميليون جزای نقدی تعليق به مدت دو سال محکوم شد.

با تائيد حکم، حکم پيشين وی نيز قابل اجرا شده و وی بايد علاوه بر شش ماه حبس تعزيری مبلغ يک ميليون تومان جزای نقدی را پرداخت کند.

علاوه بر مجازات‌های تعيين شده پارسا بهمنی به يک ترم تعليق از تحصيل محکوم شده بود که اين حکم در مورد وی ترم پيش اعمال شد و يک ترم از تحصيل محروم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016