پنجشنبه 11 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجيد مجيدی، کارگردان سينما: برای لبيک با رهبری در انتخابات شرکت کنيد، مهر


مجيد مجيدی در نامه‌ای با تاکيد بر مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار داشت: اميدوارم که مردم ايران يکبار ديگر، با حضور خود در انتخابات به آن رنگی حماسی بزنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، مجيد مجيدی کارگردان سينمای ايران در نامه‌ای ارسالی بيان کرده است:مشارکت حداکثری در انتخابات، شرايط خاص امروز و توجه به شرايط جهانی دليل مضاعف شدن شرکت در انتخابات است و با توجه به پيامی که ميزان مشارکت مردم برای دنيا خواهد داشت اين حرکت تاثيرگذار بر اراده آنان است.

در ادامه، مجيدی با اشاره به اين مطلب که منافع ملی از مسايل ديگر جداست و شرکت در انتخابات جزو وظايف اجتماعی هر ايرانی است آورده است:از مردم عزيز ايران اسلامی می خواهم تا هم‌صدا با انقلاب و برای لبيک با رهبری در اين انتخابات شرکت کرده و بدانند پرشور برگزار کردن اين انتخابات در اين زمان که افتخارات و عزت نياز کشورمان است خود کسب موفقيت بزرگ ديگری در جهان خواهد بود و اين‌بار دستاوردی بزرگ برای کشور عزيز اسلامی ايران است.

در پايان می خوانيم: انتخابات در هر کشور عرصه حضور مردم و صحنه تجلی اراده مردمی در تعيين سرنوشت و آينده خويش است و در شرايط خاص کشور ما، که به تعبير مقام معظم رهبری، نفس حضور، تعيين کننده است، حضور در انتخابات، لبيکی دوباره به نظام اسلامی و ارزش‌هاست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016