چهارشنبه 24 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه جديد جليلی به اشتون، مهر

دبير شورای عالی امنيت ملی جمهوری اسلامی ايران در نامه‌ای که امروز به دفتر کاترين اشتون ارسال شده از اراده سياسی ۱+۵ برای بازگشت به ميز مذاکره و تمرکز بر اهداف مشترک استقبال کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر ، سعيد جليلی نماينده مقام معظم رهبری و دبير شورای عالی امنيت ملی جمهوری اسلامی ايران در نامه ای که امروز به دفتر کاترين اشتون ارسال شده از اراده سياسی ۱+۵ برای بازگشت به ميز مذاکره و تمرکز بر اهداف مشترک استقبال کرد.

دبير شورای عالی امنيت ملی در پاسخ به نامه اشتون با تاکيد بر لزوم انجام گفتگوهای سازنده، جدی و بدون پيش شرط با هدف تحقق همکاری های پايدار تصريح کرده است که از موضع مسئول سياست خارجی اتحاديه اروپا مبنی بر احترام به حقوق جمهوری اسلامی ايران در استفاده صلح آميز از انرژی هسته ای طبق معاهده ان پی تی استقبال می کند.

سعيد جليلی با اشاره به مفاد نامه ماه گذشته خود بار ديگر تصريح کرده که برخورد سازنده می تواند روندی پايدار و رو به جلو در مسير گفتگوها پديدار سازد.

در اين نامه همچنين آمده است که نمايندگان دو طرف برای تعيين زمان و مکان دور جديد گفتگوها با يکديگر در تماس باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016