سه شنبه 8 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چهارمين جلسه دادگاه اختلاس بزرگ: رسيدگی به اتهامات مسئول خريد گروه آريا

خبرگزاری فارس: چهارمين جلسه رسيدگی به فساد مالی اخير در حالی از دقايقی قبل آغاز شد که در اين جلسه فقط به اتهامات يکی از متهمان رسيدگی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار قضايی فارس، چهارمين جلسه رسيدگی به پرونده فساد مالی ۳هزارميليارد تومانی، صبح امروز در دادگاه انقلاب به رياست قاضی ناصر سراج آغاز شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طبق اعلام دادگاه، در جلسه امروز فقط به اتهامات يکی از متهمان پرونده رسيدگی خواهد شد و خبری از ۳۱ متهم ديگر پرونده که در حال حاضر برای آنها کيفرخواست صادر شده، نيست.

در اين جلسه، به اتهامات «ب.ب» متهم رديف چهارم پرونده و مسئول خريد تمام اموال گروه آميرمنصور آريا رسيدگی خواهد شد که گفته می‌شود همه مراودات مالی شرکت و ثبت‌ شرکت‌های زيرمجموعه گروه توسط وی انجام ‌شده است.

وکيل مدافع و پدر و مادر اين متهم نيز در دادگاه حاضر شده‌اند و با توجه به اينکه در جلسه امروز فقط يک متهم حضور دارد، مکان برگزاری نيز از سالن اصلی دادگاه انقلاب به مکان ديگری در اين مجموعه منتقل شده است.

***

اتهامات متهم: فساد فی‌الارض، شرکت در پولشويی و جعل اسناد

خبرگزاری فارس: براساس کيفرخواست صادره، فسادفی الارض، شرکت در پولشويی و جعل اسناد و استفاده از اسناد جعلی از اتهامات متهم رديف چهارم اين پرونده است.

به گزارش خبرنگار قضايی فارس، فراهانی نماينده دادستان تهران در چهارمين جلسه رسيدگی به پرونده فساد مالی اخير، کيفرخواست متهم رديف چهارم را قرائت کرد.

براساس کيفرخواست صادره، فسادفی‌الارض از طريق اخلال در نظام اقتصادی کشور با علم به ضرر رساندن آن به نظام، شرکت در پولشويی و جعل اسناد و استفاده از اسناد مجعول و همچنين استفاده از مهر شرکت‌ها برای امضای اسناد، از اتهامات اين متهم است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016