پنجشنبه 31 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فروش نفت ايران به شرکت انگليسی شل متوقف شد

خبرگزاری مهر ـ وزير نفت از توقف فروش نفت خام ايران به شرکت انگليسی هلندی شل خبر داد و اعلام کرد: در حال حاضر ايران از اين شرکت اروپايی بابت فروش نفت طلب دارد.

رستم قاسمی امروز در گفتگو با مهر درباره آخرين وضعيت فروش نفت ايران به شرکت شل وبدهی يک ميليارد دلاری اين شرکت انگليسی - هلندی به ايران گفت: شرکت ملی نفت ايران فروش نفت به شرکت شل را متوقف کرده است .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير نفت با بيان اينکه هم اکنون از اين شرکت اروپايی بابت فروش نفت طلب داريم، تصريح کرد: اين شرکت در تلاش است هر چه سريعتر بدهی نفتی خود را به ايران پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت انگليسی- هلندی شل يکی از بزرگترين خريداران نفت خام ايران است به طوری که تا پيش از افزايش تحريمها به طور متوسط روزانه بين ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار بشکه نفت ايران به اين شرکت چند مليتی فروخته شده است.

همزمان با افزايش تحريم‌های خصمانه اتحاديه اروپا عليه صنعت نفت ايران، فروش روزانه نفت خام به اين شرکت انگليسی – اروپايی با مشکلاتی همراه شد به طوريکه با تحريم "سوييفت" شرکت نفتی رويال داچ شل برای عمل به قراردادهای نفتی خود با ايران دچار مشکلات متعددی شده بود. ميزان صادرات نفت ايران به شرکت شل به حدود يکصد هزار بشکه در روز رسيده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016