جمعه 8 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سالن ١٢: گزارشى از زندان رجايى شهر

به گزارش كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى، وضعيت درمانى زندانيان سياسي در زندان رجايى شهر وخيم ميباشد۔

بيماران سالن ١٢ زندان رجايى شهر در وضعيت درمانى بسيار نامناسبى به سر ميبرند, پزشكان با تجربه در اين درمانگاه نبوده و داروخانه بهدارى از دادن دارو به زندانيان خودداري ميكند. زندانيان اين سالن از بيماريھاى كليه, پوستى و پروستات رنج برده و از لحاظ درمانى هيچگونه رسيدگى به انها نميشود۔ مسولين زندان به زندانيان گفته اند كه ميتوانند نسخه هايشان را به خانواده هايشان بدهند كه برايشان دارو بياورند, اما عليرغم اينكه زندانيان اقدام كرده اند مزدوران رژيم جهت فشار به خانواده ها و زندانيان از تحويل گرفتن دارو از خانواده ها نيز امتناع كرده اند۔

زندانى سياسي احمد رمضان كمال كه به اتهام همكارى با پ ك ك در زندان ميباشد از عفونت دست رنج ميبرد و استخوان دستش نيز به دليل عفونت صدمه ديده است, با درد شديد دست به گريبان است و عليرغم نياز شديد به عمل جراحى , مسولين زندان از عمل وى و دادن دارو خوداررى ميكنند تا به اين وسيله وى را شكنجه نمايند۔

آقاى رياض الله سلطانى كه به اتهام همكاري با دانشگاه بهائيت در زندان بسر ميبرد از بيمارى افسردگى و گوارش رنج ميبرد, وزن وى به شدت كم شده است و بسختى راه ميرود۔



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فشار به خانواده هاى زندانيان سياسى

به گزارش كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى، ماموران رژيم از هر طريقى سعى دارند به خانواده هاي زندانيان سياسي فشار بياورند ۔ ملاقات زندان سالن ١٢ رجايى شهر روزهاى پنجشنبه ميباشد۔ در روز ملاقات مزدوران رژيم خانواده ها را ٣ الى ٤ ساعت منتظر ميگذارند و سپس جهت ايجاد جو وارعاب خانواده ها را از يك دالان زيرزمينى كه بسيار تاريك و وحشتناك بوده و ٧٠٠ الى ٨٠٠ متر طولانى ميباشد عبور ميدهند و سپس به انها اجازه ميدهند فرزندانشان را ملاقات كنند۔

كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى اعلام کرده که رژيم ایران از هر وسيله اي براى تحت فشار گذاشتن زندانيان سياسي و خانواده ها استفاده ميكند۔ ما اعلام ميكنيم كه اين جنايات را در سطح جهان افشا كرده و ميكنيم و نميگذاريم صداى اين عزيزان و خانواده هايشان خاموش بماند۔


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016