جمعه 22 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باهنر: شکایت مجلس از روزنامه ایران فردا تقدیم دادگاه می‌شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما خود را موظف می دانیم که برای نمایندگان و ملت بزرگ ایران احقاق حق کنیم گفت: در راستای اقدام غلط روزنامه ایران قصد داریم فردا شکایتی را تقدیم دادگاه کنیم و بخش حقوقی مجلس در این زمینه اقدام لازم را انجام خواهد داد.

محمدرضا باهنر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به خبر روزنامه ایران مبنی بر اینکه سالانه 700 میلیون خرج نمایندگان و 55 هزار تومان ماهانه خرج مردم می شود گفت: متاسفانه روزنامه ایران در تیتر صفحه اول خود عنوان کرده که 700 میلیون تومان سالانه خرج هر نماینده می شود در حالی که این یک دروغ بزرگ است و تخلف به شمار می آید.

وی با بیان اینکه این مبلغ که روزنامه ایران آن را از ضرب و تقسیم کل بودجه بدست آورده است مربوط به هزینه های دیگر است گفت: کل این مبلغ برای پروژه های عمرانی اطراف مجلس صرف می شود و ما بدنبال ساخت دفتر مستقل برای هر نماینده هستیم ضمن اینکه خانه های سازمانی مجلس نیز درحال ساخت است.

با روش محاسبه روزنامه ایران هر وزیر 8 هزار و 200 میلیارد می‌گیرد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشخص نیست روزنامه ایران چه اهدافی را دنبال می کند گفت: اگر قرار باشد برخی این گونه ضرب و تقسیم انجام دهند باید گفت به هر وزیر نیز 8 هزار و 200 میلیارد تومان می رسد در حالی که وزرا این مبالغ را برای خودشان نمی خواهند و صرف خدمت به مردم می کنند.

وی با اشاره به اینکه سیاه نمایی ارگان رسمی دولت بعد ازبرگزاری انتخابات پرشکوه و پرعظمت مردم علیه مجلس مناسب نیست گفت: این که ارگان دولت بخواهد در فضای عمومی مجلس را در مقابل مردم قرار دهد واقعا آدم نمی داند هدف چیست؟

باهنر ادامه داد: مسئله ای که در زمینه مطلب روزنامه ایران بسیار مهم است این است که مجلس هشتمی ها این بودجه را تصویب کرده اند که تا 15 روز دیگر دوره اشان تمام می شود و حتی اگر برفرض محال هم بحث این بودجه درست باشد در واقع نمایندگان مجلس هشتم برای منتخبان مجلس نهم این بودجه را تصویب کرده ا ند و خودشان هیچ سودی نمی برند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتخابات مجلس نهم با شکوه و عظمت برگزار شد و نمایندگان جدیدی انتخاب شدند که مردم هزاران امید به آنها بستند اما در این میان ارگان رسمی دولت تیتری را با محاسبات بسیار غلط و من درآوردی چاپ می کند و می نویسد هر هر نماینده 700 میلیون تومان می رسد این حرفها ظلم بزرگ و توهینی به ملت بزرگ ایران ، نمایندگان مجلس و ساختار کلی مجلس است.

وی خاطرنشان کرد: بنده واقعا نمی دانم چه تعبیری در مورد اقدام ارگان رسمی دولت بکار ببرم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اصولا رسانه ها و قلم به دستان عزت و شرف شان در میان مردم بسیار بالا است گفت: بعضی می خواهند با این اقدامات نادرست فضا را مسموم کنند. باید گفت مهمترین موضوع در این میان است که ارگان رسمی دولت این مسئله را عنوان کرده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما به عنوان هیئت رئیسه مجلس خود را موظف می دانیم که برای نمایندگان و ملت بزرگ ایران احقاق حق کنیم گفت: لذا در راستای این اقدام غلط روزنامه ایران قصد داریم فردا شکایتی را تقدیم دادگاه کنیم و بخش حقوقی مجلس در این زمینه اقدام لازم را انجام خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016