شنبه 23 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۸۵ درصد از کارگران با قراردادهای سه ماهه فعاليت می‌کنند

- بسياری از شرکت‌ها از ارسال ليست بيمه کارگران خود خودداری می‌کنند
- نرخ اعلامی بيکاری مرکز آمار ايران منطبق با واقعيت‌های بازار ايران نيست


ايلنا: رئيس اتحاديه کارگران قراردادی و پيمانی کشور اعلام کرد: ۸۵ درصد از جامعه کارگری کشور با قراردادی سه ماهه در واحدهای توليدی فعاليت می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فتح الله بيات رئيس اتحاديه کارگران قراردادی و پيمانی سراسر کشور در گفتگو با خبرنگار ايلنا ضمن بيان مطلب فوق ياد آور شد: به دليل وضعيت بحرانی واحدهای توليدی کارگران مجبور هستند که با قراردادهای کوتاه مدت در واحدهای توليدی کشور فعاليت کنند.

بيات در بخش ديگری از سخنان خود با بيان اينکه کارگران روز مزد بيمه نمی‌شوند، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر تنها کارگران قراردادی از بيمه برخوردار هستند و بسياری از شرکت‌ها حتی از ارسال ليست بيمه کارگران خود خودداری می‌کنند.

رئيس اتحاديه کارگران قراردادی و پيمانی کشور در ادامه با بيان اينکه در حال حاضر بيش از ۵۰ درصد از اشتغال کشور ناپايدار است، ياد آور شد: نرخ اعلامی بيکاری مرکز آمار ايران منطبق با واقعيت‌های بازار ايران نيست.

بيات وضعيت واحدهای توليدی کشور را بحرانی اعلام کرد و افزود: در حال حاضر اکثر کارخانجات کشور به خاطر حذف حامل‌های انرژی با مشکلاتی از قبيل کمبود نقدينگی مواجه شده‌اند و دولت به منظور رفع مشکلات بيکاری دولت بايد يارانه واحدهای توليدی کشور را پرداخت کند.

رئيس اتحاديه کارگران قراردادی و پيمانی سراسر کشور خواستار افزايش سياست‌های حمايتی دولت از کارگران شد و افزود: در حال حاضر بيش از ۵۰ درصد از کارگران قراردادی حداقل دستمزد را دريافت می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016