چهارشنبه 10 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باز شدن ابعاد عجيبی در پرونده علی اکبر حیدری فرد قاضی کهريزک

بازتاب ـ ظاهرا اين اتهامات که از کشف مواد مخدر در خودرو وی پس از دستگيری آغاز شده، به کشف عتيقه جات در تفتيش منزل و کشف مقادير زيادی سکه طلا منجر و زمينه ساز متهم شدن وی به بسياری تخلفات قضايی شده است

يافته های خبرنگار «بازتاب» حاکی از آن است که با باز شدن ابعاد عجيب و حيرت انگيزی در پرونده قاضی کهريزک، فعلا آزادی وی منتفی شده است.

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط خبرنگار «بازتاب» درباره اين فرد، وی که ابتدا به دليل استفاده از اسلحه در اصفهان بازداشت شده بود، اکنون علاوه بر پرونده کهريزک دارای چندين اتهام است و درصورت مجرم شمرده شدن توسط دادگاه، می تواند موجب حبس طويل المدت برای وی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ظاهرا اين اتهامات که از کشف مواد مخدر در خودرو وی پس از دستگيری آغاز شده، به کشف عتيقه جات در تفتيش منزل و کشف مقادير زيادی سکه طلا منجر و زمينه ساز متهم شدن وی به بسياری تخلفات قضايی شده است.

در پی کشف اين موارد، بسياری از اطرافيان وی احضار يا بازداشت شده و مورد بازجويی قرار گرفته اند و برای آنها قرار هايی صادر شده است.

گفته می شود با برملا شدن پرونده اين شخص، بسياری از دوستان نزديک وی برای کشيده نشدن پای خود به پرونده او، در حال ابراز برائت و نفی ارتباط خود با او هستند و برخی ديگر هم در حال پيگيری و لابی های خاصی برای گرفتن عفو قبل از صدور کيفرخواست هستند.

لازم به ذکر است اين فرد در ارتباط با پرونده کهريزک، در اوايل دوره رياست آيت الله لاريجانی از سمت قضايی خود تعليق شده است.

رهبر انقلاب نيز از وقايع کهريزک به عنوان جنايت ياد کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016