یکشنبه 4 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محروميت شش فعال کارگری از ملاقات با خانواده و وکيل

خبرگزاری هرانا - پس از گذشت ۱۰ روز از بازداشت جمعی از فعالين کارگری در شهر کرج برخی از خانواده‌های بازداشت شدگان کماکان از حق ملاقات با بستگان و وکلای خود محروم هستند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، شش تن از فعالين کارگری بازداشتی که به بازداشتگاهی در شهر رشت منتقل شده‌اند با گذشت ۱۰ روز از بازداشت از ملاقات با خانواده‌ها و وکلايشان محروم هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طی حضور مستمر اين خانواده‌ها در دادسرا واقع در پل عراق رشت روز گذشته ماموران به ايشان اعلام کردند که بازداشت شدگان تا روز پنج شنبه در بازداشت بسر خواهند برد.

گفتنی‌ست، بعد از يک هفته بی‌خبری روز پنج‌شنبه ميترا همايونی، سعيد مرزبان و سيروس فتحی توانستد تماس کوتاهی با خانواده‌های خود داشته باشند.

در طی اين روز‌ها خانواده‌های مسعود سليم‌پور و فرامرز فطرت‌نژاد بعد از مراجعه‌های متوالی موفق شدند داروهای اين افراد را که سخت بيمار هستند را از طريق ماموران مستقر در بازداشتگاه به ايشان تحويل دهند.

شايان ذکر است که هيچ يک از بازداشت شدگان تا کنون تفهيم اتهام نشده و از حق دسترسی به وکيل نيز محروم بوده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016