سه شنبه 6 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعويق حقوق سه هزار کارگر در کاشان

ايلنا: نماينده کاشان، آران و بيدگل در مجلس نهم، از ادامه روند بيکاری در کشور و شهرستان کاشان انتقاد کرد.

عباسعلی منصوری در اين زمينه به ايلنا گفت: درحال حاضر بيش از ۳ هزار کارگر در شهرستان کاشان، آران و بيدگل حقوق معوقه و پرداخت نشده دارند که اين مساله مشکلات زيادی را برای توسعه اين شهرستان به وجود آورده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او افزود: برای حل مشکلات اين کارگران، به سازمان‌ها و نهادهايی مثل کميته امداد و بهزيستی متوسل شديم تا بتوانيم باری از دوش کارگران برداريم، چرا که اين مساله برای جامعه ما عيب بزرگی محسوب می‌شود.

نماينده کاشان، آران و بيدگل در تشريح راه حل خود برای برطرف کردن مشکل بيکاری گفت: به دليل شرايط جغرافيايی و موقعيت استراتژيک آران و بيدگل و کاشان، اين شهرستان توانايی تبديل شدن به قطب صنعتی کشور را دارد و دولت موظف است به صورت ويژه مسائل اين شهرستان را درنظر بگيرد.

منصوری تصريح کرد: بايد با پرداخت وام‌های مورد نياز صنعتگران، روان سازی اداری و حمايت از توليدات داخلی، زمينه را برای ايجاد شغل در منطقه کاشان، آران و بيدگل فراهم کرد و به طور کلی دولت بايد چرخه صنعت در اين منطقه را راه اندازی کند.

عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس نهم، آموزش تخصصی کارگران را يکی ديگر از راههای توسعه صنعتی کاشان عنوان و خاطرنشان کرد: آموزش همراه با کار، می‌تواند ما را به استانداردهای لازم نزديک کند و همچنين راندمان کاری کارگران را دو چندان کند.

او استفاده از محصولات داخلی را راه ديگری برای حمايت از صنعت عنوان و يادآور شد: برای تکميل شدن چرخه حمايت از صنعت در کشور، بايد فرهنگ استفاده از توليدات با کيفيت داخلی نهادينه شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016