سه شنبه 6 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزايش يک زندان جديد به زندان های اهواز (با عکس)

يک زندان جديد و بسيار بزرگ در مسير شهر شيبان واقع در ۲۵ کيلومتری شمال اهواز مورد استفاده نيروهای امنيتی قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته فعالان حقوق بشر؛ اين زندان بسيار وسيع دارای چندين برجک نگهبانی ودر يک منطقه خلوت و بيابانی ساخته شده است. شاهدان عينی می گويند؛ به جز نيروهای امنيتی کسی حق تردد به آن جا را ندارد وکسی تا به حال برای ملاقات هيچ شخص زندانی در آن مکان مراجعت نکرده است.

سازمان زندان ها اين مکان را به عنوان يک مرکز درمانی معرفی کرده است. با وجود اين زندان بزرگ نام زندان های شهر اهواز به اين قرار است:
زندان کارون، زندان سپيدار، زندان فجر، زندان بزرگ وجديد خارج از شهر که به آن اشاره شد، بازداشتگاه مخفی اداره اطلاعات در چهارشير، زندان مخفی سپاه درپادگان گلف، بازداشتگاه نيروی انتظامی در ناحيه انتظامی، بازداشتگاه سپاه در لشگر ولی عصر واقع در جاده اهواز به انديمشک، بازداشتگاه ارتش در پادگان لشگر ۹۲ و بسياری زندان ها و بازداشتگاههای بی نام ونشان ديگر که تا به حال برای مردم شناخته شده نيستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016