سه شنبه 13 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نازنين خسروانی، روزنامه نگار دربند، به مرخصی آمد


به گزارش خبرنگار کلمه، نازنين خسروانی، روزنامه نگار، که اسفند ماه سال گذشته برای اجرای حکم ۶ ساله خود به زندان اوين رفته بود، دقايقی پيش به مرخصی آمد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خسروانی چندين بار برای اجرای اين حکم احضار شده بود، اما هر بار او را بازگرداندند. تا اينکه امروز ۱۵ اسفندماه او خود را برای اجرای حکم به زندان اوين معرفی کرد.

نازنين خسروانی در فرودين ماه سال جاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به رياست قاضی پيرعباسی به تحمل شش سال زندان محکوم شده بود.

فريده غيرت، وکيل خسروانی در آن زمان به کلمه گفته بود که دادگاه انقلاب اسلامی خانم خسروانی را به اتهام “اجتماع و تبانی جهت اقدام عليه امنيت ملی و تبليغ عليه نظام” مجرم شناخته است.

نازنين خسروانی ۱۲ آبان سال ۱۳۸۹، در منزل پدری اش بازداشت شده و در طول مدت بازداشت در بند امنيتی ۲۰۹ زندان اوين بود.

او از روزنامه نگاران اصلاح طلبی است که با روزنامه های نوروز، بهار، دوران امروز، کارگزاران، سرمايه و خبرگزاری آفتاب همکاری داشته، اما به گفته خانواده اش در ماه‌های منتهی به بازداشتش در روزنامه‌ای کار نمی‌کرده است.

نازنين خسروانی، اسفندماه سال ۸۹ بعد از تحمل ۱۳۲ روز بازداشت با سپردن وثيقه ای به ارزش ۶۰۰ ميليون تومان از زندان اوين آزاد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016