دوشنبه 19 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارشاد: با رسانه‌ها اتمام حجت می کنيم


خبرگزاری فارس: وزير ارشاد ضمن هشدار به رسانه هايی که بر خلاف منافع ملی حرکت می کنند از برگزاری نشستی با صاحبان رسانه در آينده ای نزديک خبر داد و اظهار داشت با رسانه ها اتمام حجت می کنيم.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پايگاه اطلاع رسانی دولت، محمد حسينی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی تصريح کرد: کشور ما در شرايطی نيست که هر رسانه ای هر خبر يا تحليلی را منتشر کند که با مصالح نظام و منافع ملی سازگاری نداشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی خاطر نشان کرد: به زودی نشستی را با صاحبان رسانه و مسئولين اقتصادی کشور برگزار می کنيم تا نسبت به شرايط کنونی خصوصا تحريم ها آگاهی بيشتری پيدا کرده و با در نظر گرفتن منافع ملی فعاليت کنند نه اينکه هر کس با سليقه خود و گاها بدون آگاهی جو روانی را برهم زده و در خاتمه پاسخی برای ادعايش نداشته باشد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنين در خصوص باب شدن شايعه پراکنی در فضای رسانه ای کشور افزود: ما در هيئت نظارت بر مطبوعات به صورت مداوم جلساتی را برای رسيدگی به امور مطرح شده تشکيل می دهيم و تذکرات و برخوردهای لازم را انجام می دهيم اما ميسر نيست تا تمام موضوعات مطرح شده در رسانه ها را رصد کرده و با تشخيص بين شايعه و واقعيت آن را مورد رسيدگی قرار دهيم.

حسينی در اين مورد از تمام شخصيتهای حقوقی و حقيقی خواست تا هيئت نظارت را در اين امر ياری دهند و در صورتی که موردی را خلاف واقع يافتند با ارسال شکايت يا تهيه جوابيه نسبت به خبر منتشر شده واکنش نشان دهند تا در هيئت نظارت مورد بررسی قرار گيرد.

وی از صاحبان و اصحاب رسانه خواست قبل از اينکه شکايتی مطرح شود به موثق بودن خبر توجه داشته باشند و آن را با در نظر گرفتن مصالح نظام و منافع ملی منتشر کنند.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی در پايان اظهار کرد: شرايط کنونی کشور با توجه به تحريم ها و فشارهايی که وجود دارد خصوصا در مسائل اقتصادی و بين المللی، نيازمند همدلی و همگرايی بيش از گذشته است و بيش از پيش بايد مراقبت شود تا آسيبی به کشور وارد نشود چون مسئله يک فرد نيست بلکه مصالح يک ملت در ميان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016