دوشنبه 26 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت فاران حسامی، از اساتيد دانشگاه آنلاين بهائيان برای اجرای ۴ سال حبس تعزيری

جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی – فاران حسامی، شهروند بهايی که به ۴ سال حبس تعزيری محکوم شده بود، صبح امروز در اجرای احکام زندان اوين بازداشت و برای اجرای ۴ سال حبس تعزيری خود به زندان منتقل شد.
بر اساس اين گزارش، اين شهروند بهائی صبح امروز در پی مراجعه به اجرای احکام زندان اوين برای تأييد وکالتنامه کامران رحيميان، همسر خود که در زندان رجايی شهر در حال گذراندن محکوميت ۴ ساله خود است، بازداشت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين بازداشت در حالی صورت گرفته است که حکم بدوی ايشان در مرحله تجديد نظر بوده است و تائيد حکم ايشان به وی ابلاغ نشده بود. در حالی که در پی مراجعه ايشان برای انجام امور اداری همسرشان، به وی ابلاغ شد که حکم وی تأييد شده و ايشان برای اجرای حکم بلافاصله بازداشت شده اند.
پيش تر فاران حسامی از سوی شعبه ۱۵دادگاه انقلاب به رياست قاضی صلواتی به اتهام "عضويت در جامعه بهائی"(ماده ۴۹۹) و "اجتماع و تبانی به قصد بر هم زدن امنيت ملی"(ماده ۶۱۰) به چهار سال حبس تعزيری محکوم شده بود. وی در تاريخ ۲۲ شهريور ماه ۹۰ در پی احضار به شعبه پنج دادسرای اوين بازداشت شده بود و در اوايل آذرماه همان سال به قيد وثيقه آزاد شده بود.
کامران رحيميان، همسر فاران حسامی نيز از سوی شعبه ۱۵دادگاه انقلاب به رياست قاضی صلواتی به اتهامات مشابه به ۴ سال حبس تعزيری محکوم شده بود که هم اکنون در زندان رجايی شهر در حال گذراندن محکوميت خود است.
لازم به ذکر است که کامران رحيميان و فاران حسامی دارای فرزند خردسالی به نام آرتين هستند که تنها ۳ سال سن دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016