یکشنبه 15 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارس: يک فعال رسانه‌ای به چهار ماه حبس تعزيری قطعی محکوم شد


خبرگزاری فارس: يک فعال رسانه‌ای ديگر به دليل انتقاد از روند برخورد قوه قضائيه با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب به چهار ماه حبس تعزيری قطعی محکوم شد.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، محمد حسن روزی‌طلب فعال رسانه‌‌ای به چهار ماه حبس تعزيری قطعی محکوم شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی که در وبلاگ شخصی خود از روند برخورد با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب همچون قديری‌ابيانه‌ در قم، ميثم نيلی، سعيد ذاکری و همچنين فيلترينگ سايت های ۵۹۸ و بی باک انتقاد کرده بود، با شکايت و اعلام جرم دادستان تهران به دادگاه احضار شده بود.

بر اساس اين گزارش پرونده وی با صدور قرار مجرميت به شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت ارسال شد و ۱۱ مرداد نيز برای برگزاری دادگاه مجدد تعيين وقت شد که در اين دادگاه اين فعال رسانه‌ای به چهار ماه حبس تعزيری قطعی محکوم شد.

در بخشی از حکم صادره آمده است: «در مانحن فيه نظر به مقام و موقعيت آقايان لاريجانی‌ها بعنوان روسای قوای مقننه و قضاييه با بکار بردن، ديکتاتوری برادران ادامه دارد موجبات وهن شخصيت و توهين به مقام و موقعيت آنان را موجب می‌گردد. در نتيجه مشمول عنوان قانون توهين موضوع ماده ۶۰۹ قانون مجازات اسلامی می‌گردد. علی‌هذا...حکم به محکوميت مشاراليه به تحمل چهار ماه حبس تعزيری صادر و اعلام می‌گردد.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016