چهارشنبه 18 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برخی روحانيون هديه احمدی نژاد را قبول نکردند

خبرگزاری آريا - روزنامه جمهوری اسلامی امروز خبر داده است که بعضی از روحانيون حوزه علميه قم از پذيرش پولی که مرکز خدمات حوزه‌های علميه به عنوان هديه رئيس‌جمهور به آنها، به حساب آنان واريز کرده است خودداری کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش آريا اين روزنامه در اين مورد نوشته است : حجت الاسلام‌الله مراد انصاری نيا در نامه‌ای که به همين مناسبت خطاب به رئيس مرکز خدمات حوزه علميه قم نوشته و تصوير آن را به روزنامه جمهوری اسلامی ارسال نموده آورده است: "با توجه به هتک حرمت علما و مراجع عاليقدر و سابقين انقلاب و ياران امام(ره) و بيت شريف حضرت امام در دوره آقای احمدی‌نژاد... از پذيرش اين مبلغ خودداری می‌نمايم... بهترين عيدی ما زمانی است که احترام بزرگان دينی و سابقين انقلاب و ياران امام دستخوش سليقه‌های جناحی نشود و با مديريت صحيح و سعه صدر و همدلی شاهد به بار نشستن نهالی باشيم که به دست مبارک امام خمينی غرس شده است..."مرکز خدمات حوزه‌های علميه روز دوشنبه هفته جاری از طريق پيامک به روحانيون و طلاب قم خبر داد که يکصد هزار تومان به حساب هر يک از آنان واريز شده و در پيام ديگری توضيح داد که اين مبلغ هديه رئيس‌جمهور می‌باشد.نويسنده نامه پرسيده است: اگر اين مبلغ صد هزار تومان حق ماست چرا نام اشخاص را روی آن می‌گذاريد؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016