دوشنبه 20 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گوتنبرگ (سوئد): "يادمان ياد ياران" به مناسب سالگرد کشتارهای دهه ۶۰، ۳۰ سپتامبر


به مناسبت "بيست و جهارمين" و "سی و يکمين" سال دو کشتار بزرگ در دهه شصت و به ياد جانفشانی های انسانهائی که در راه آزادی و برابری جان خود را برای رهايی مردم کشورشان اهدا کردند ، يادمانی به ياد ياران ، در گوتنبرگ سوئد برگزار می شود .

به گزارش کميته برگزاری مراسم "يادمان ياد ياران" در گوتنبرگ ، در اين برنامه که روز شنبه ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۲ اجرا خواهد شد ضمن قرائت پيام کميته ی يادمان کوتنبرگ توسط غزال ميرزائی از فعالين سياسی شهر ، ستاره عباسی و همايون ايوانی از جان بدر بردگان کشتار سال ۶۷ سخنرانی خواهند کرد .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين گزارش می افزايد : شعر خوانی و معرفی کتاب " بابونه در برهوت" نوشته وزير فتحی ( رهياب ) توسط فرخ قهرمانی از زندانيان سياسی دهه شصت و از فعالين گفتگوهای زندان و اجرای موسيقی توسط گروه کاروان به سرپرستی فريبرزکرمی از ديگر بخشهای اين برنامه خواهد بود .

لازم به ذکر است مريم محسنی از فاعلان جنبش کارگری و از خانواده های اعداميان و پروانه حاجيلو از زندانيان سياسی دهه شصت اجرای برنامه را بر عهده خواهند داشت .

کميته برگزاری مراسم يادمان از تمام انسانهای ازاديخواه و مبارز برعليه جنايات جمهوری اسلامی خواسته است تا برای اعلام انزجار از عاملين اين جنايت و تاکيد بر پيگيری و مجازات آنان در اين مراسم شرکت نمايند .

زمان برنامه: شنبه ۱۵ سپتامبر۲۰۱۲ از ساعت ۶ ونيم تا ۹ و نيم شب
مکان برنامه: سالن اجتماعات فولکت هوس (خانه مردم) در ميدان يرن توريت


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016