پنجشنبه 13 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توافق اتحاديه های صنفی برای بازگشايی بازار از روز شنبه

مهر ـ در جلسه صبح امروز روسای اتحاديه های صنفی کشور اعم از توليدی ، توزيعی و خدمات فنی توافق شد که بازار از روز شنبه بازگشايی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر روسای اتحاديه های صنفی توليدی ، توزيعی و خدمات فنی صبح امروز در جلسه ای با حضور نمايندگان بسيج اصناف توافق کردند تا از صبح شنبه بازار با حضور نيروهای امنيتی بازگشايی شود. آنها خواستار تامين امنيت واحدهای صنفی مستقر در بازار بزرگ تهران شدند و اعلام کردند که مشکل اصلی عملکرد اقتصادی دولت است و آنها همچنان به نظام و انقلاب پايبند هستند.

به گفته روسای اتحاديه های صنفی ، دولت و وزرای اقتصادی با تصميم گيری های اشتباه آثار مخربی را بر اقتصاد بر جای گذاشته اند ضمن اينکه به اعتقاد آنها دولت معتقد است که اصناف هيچ گونه جايگاهی در اقتصاد ندارد.

به گزارش مهر اتحاديه های صنفی توليدی ، توزيعی و خدماتی تهران همچنين بيانيه ای در دفاع از رهبر معظم انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ايران صادر کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016