یکشنبه 16 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی هاشمی ممنوع الملاقات است

جرس: وکیل مهدی هاشمی از ممنوع الملاقات بودن وی خبر داد.

به گزارش ايسنا عليزاده طباطبايي وكيل مدافع مهدي هاشمي پس از يك هفته از بازداشت موكلش، از ماهيت عنوان اتهامي مهدي هاشمي ابراز بي‌اطلاعي كرد.

وي در گفت‌وگو با ايسنا از ممنوع‌الملاقات بودن مهدي هاشمي خبر داد.عليزاده طباطبايي در مورد آخرين وضعيت فائزه هاشمي نيز گفت كه او در زندان اوين در حال گذراندن دوران محكوميت خود است.

همچنین با گذشت 10 روز از بازداشت جوانفكر، قهرمان شجاعي وكيل مدافع مشاور مطبوعاتي و رسانه‌اي احمدی‌نژاد از آخرين وضعيت موكل خود و روند رسيدگي به درخواست اعمال ماده 18 اصلاحي قانون اصلاح قانون تشكيل دادگاه‌هاي عمومي و انقلاب ابراز بي‌اطلاعي كرد.

وي در اين مورد به ذكر آيه «صم بكم عمي فهم لا يرجعون» بسنده كرد.

اما مجتبي مژده‌شفق مديرحقوقي خبرگزاري ايرنا درباره آخرين وضعيت مديرعامل اين خبرگزاري به ايسنا گفت: آقاي جوانفكر براساس آراي صادر شده و با اتهاماتي مانند توهين به رهبري و مطالب منتشر شده در ويژه‌نامه خاتون بازداشت شده و در زندان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي افزود: ما اعمال ماده 18 اصلاحي قانون اصلاح قانون تشكيل دادگاه‌هاي عمومي و انقلاب را براي هر دو پرونده آقاي جوانفكر درخواست كرده‌ايم، منتها الان نمي‌دانيم در چه وضعيتي است و به ما هم جوابي نداده‌اند.

مژده‌شفق تاكيد كرد كه در صورت موافقت رييس قوه قضاييه با درخواست اعمال ماده 18 اجراي حكم محكوميت علي‌اكبر جوانفكر متوقف مي‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016