سه شنبه 2 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پخش شبکه های صداو سيما روی ماهواره اينتل‌ست نيز قطع شد

اداره کنترل دارايی های خارجی در آمريکا دستور داد تا شرکت ماهواره‌ای اينتلست کانالهای ايرانی از جمله سحر، جام جم، شبکه خبر و الکوثر را حذف کند. البته پرس تی وی در اين فهرست قرار ندارد.


ايلنا: به دستور دولت آمريکا، چندين شبکه ايرانی از روی ماهواره اينتلست که برای اروپا پخش می‌شد، حذف شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از پرس تی وی،اداره کنترل داراييهای خارجی در آمريکا دستور داد تا شرکت ماهواره‌ای اينتلست کانالهای ايرانی از جمله سحر، جام جم، شبکه خبر و الکوثر را حذف کند. البته پرس تی وی در اين فهرست قرار ندارد.
يوتلست نيز هفته گذشته پخش شبکه‌های ايرانی را متوقف کرد. مسئولان اين شرکت گفتند اين تصميم را اتحاديه اروپا گرفته بود اما مسئولان اتحاديه اروپا به پرس تی وی گفتند که يوتلست اين تصميم را خودش گرفته است.

شواهد نشان می‌دهد لابی اسرائيلی فشارهای خود را بر شرکتهای ماهواره‌ای بين المللی بيشتر کرده است تا کانالهای ايران را حذف کنند.

شرکت يوتل ست نيز چندی پيش تحت فشار لابی آمريکايی صهيونيستی و به دنبال تقاضای شورای سمعی و بصری فرانسه (CSA) با ادعای واهی، شرکت سرويس دهنده پخش ماهوارهٔ هات برد را از ارائه سرويس به شبکه‌های برون مرزی سازمان صدا وسيمای جمهوری اسلامی ايران منع کرد و اين شرکت نيز در اقدامی غيرقانونی برخلاف تعهدات و قراردادهای فيمابين پخش صدا و تصوير شبکه‌های العالم، پرس تی وی، الکوثر، شبکه خبر، سحر ۱ و ۲، جام جم ۱ و ۲ و شبکه قرآن را متوقف کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016