دوشنبه 8 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توليد کارخانه آب معدنی داماش متوقف شد


ايلنا ـ احياء مجدد کارخانه خواسته کارگران است چرا که آنان با توجه به افزايش مشکلات معيشتی که با تعطيلی اين واحد توليد و از دست رفتن شغل‌شان متحمل می‌شوند، چاره‌ای جز انتظار شروع بکار کارخانه ندارند.


توليد کارخانه آب معدنی داماش به دليل کمبود و گرانی مواد اوليه توليد بطری متوقف شد و تمامی کارگران اين مجموعه در بلاتکليفی به سر می‌برند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده کارگران آب معدنی داماش با اعلام اين خبر به ايلنا گفت: کارخانه آب معدنی داماش، از زير مجموعه‌های گروه اميرمنصور آريا که اکنون تحت نظارت قوه قضائيه قرار گرفته است، به سبب کمبود و گرانی مواد اوليه توليد، فعاليت خود را متوقف کرده است و ۱۴۰ کارگر اين کارخانه که اکنون بيکار شده‌اند جهت دريافت بيمه بيکاری به اداره کار معرفی شده‌اند.

اين کارگر افزود: کارفرما به کارگران گفته است که توليد اين کارخانه با وجود کمبود و گرانی مواد اوليه توجيه اقتصادی ندارد، از اين رو تا رفع نهايی مشکلات کارخانه توليد را موقتا متوقف می‌کنيم.

وی اضافه کرد: طبق پيگيری‌هايی که از سوی کارگران به عمل آمده مديران اين کارخانه که تحت نظارت قوه قضائيه فعال هستند قول داده‌اند به محض رفع مشکلات اقتصادی، کارخانه فعاليتش را از سر گيرد.

او در خاتمه با بيان اينکه کارخانه داماش تنها محل درآمد مردم اين منطقه از گيلان است، تاکيد کرد: احياء مجدد کارخانه خواسته کارگران است چرا که آنان با توجه به افزايش مشکلات معيشتی که با تعطيلی اين واحد توليد و از دست رفتن شغل‌شان متحمل می‌شوند، چاره‌ای جز انتظار شروع بکار کارخانه ندارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016